Ga naar inhoud

Blauwe aderen op borsten, ontstaan na 8 weken


SharonVD

Aanbevolen berichten

Hallo dames, 

 

De titel zegt het eigenlijk al; sinds 8 weken PO zijn er blauwe aderen verschenen op mijn borsten, bovenop en bij de tepels. Ik ben op dit moment 10 weken PO. In de avond lijkt het erger dan in de ochtend. 
 

Ik zag dat er eerder topics over dit onderwerp zijn gestart, maar hier kon ik niet uithalen of dit bij meerdere dames pas na x aantal weken is ontstaan en of dit vanzelf weggaat of blijvend is. 
 

Ik hoor graag meer over julllie ervaringen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je helaas niet verder helpen, heb hier zelf ook weleens last van maar dat had ik voor m’n operatie ook en vaak is het maar tijdelijk. Als je je zorgen maakt, neem dan altijd contact op met je kliniek. Zij kunnen je waarschijnlijk precies vertellen wat dit is en hopelijk je zorgen wegnemen! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dat normaal is? Ik heb vroeger altijd een natuurlijke D cup gehad en heb ook altijd zo'n aders gehad. Sinds mijn borsten serieus zijn gekrompen (ik neem geen hormonale anticonceptie meer + gewichtsverlies) zijn die aders idd veel minder prominent besef ik nu.

Ik heb ook de indruk dat de zichtbaarheid van die aders varieert afhankelijk van waar ik in mijn menstruele cyclus zit. Bij warmere temperaturen (sauna, warm weer) zetten aders ook wat uit en dan zijn ze ook zichtbaarder bij mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.