Ga naar inhoud

Zoekend en twijfelend


JokekoJ

Aanbevolen berichten

Hoi!

 

Ik ben nooit gezegend geweest met mooie volle borsten maar sinds mijn 2 zwangerschappen en borstvoeding, blijft er echt niet veel meer over. Na lang twijfelen wil ik hier nu toch eindelijk iets aan laten doen. Ik heb een eerste consult gehad bij een PC met de vraag een zo natuurlijk mogelijk resultaat te bekomen. Voorlopig idee: ronde prothesen, 180cc, onder de borstspier. Maar door hier al veel mee te lezen, zijn er toch nog veel vragen. Is 180cc mss toch net iets te weinig? Mss krijg ik spijt eens ik gewend ben aan mijn nieuwe boobs? Ik wil in alle geval zeker niet groter gaan dan een kleine C. En wanneer ik foto’s zie van anderen die me aanspreken, hebben ze meestal anatomische implantaten genomen…
In januari ga ik voor een 2nd opinion nog naar een andere PC. Ben benieuwd! En nu de knoop doorgehakt is, toch ook wat ongeduldig…

 

Liefs,

Joke 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, JokekoJ zei:

Hoi!

 

Ik ben nooit gezegend geweest met mooie volle borsten maar sinds mijn 2 zwangerschappen en borstvoeding, blijft er echt niet veel meer over. Na lang twijfelen wil ik hier nu toch eindelijk iets aan laten doen. Ik heb een eerste consult gehad bij een PC met de vraag een zo natuurlijk mogelijk resultaat te bekomen. Voorlopig idee: ronde prothesen, 180cc, onder de borstspier. Maar door hier al veel mee te lezen, zijn er toch nog veel vragen. Is 180cc mss toch net iets te weinig? Mss krijg ik spijt eens ik gewend ben aan mijn nieuwe boobs? Ik wil in alle geval zeker niet groter gaan dan een kleine C. En wanneer ik foto’s zie van anderen die me aanspreken, hebben ze meestal anatomische implantaten genomen…
In januari ga ik voor een 2nd opinion nog naar een andere PC. Ben benieuwd! En nu de knoop doorgehakt is, toch ook wat ongeduldig…

 

Liefs,

Joke 

Hey, ik heb ook nooit een volle boezem gehad heb maar 80A, ik word op 9/1 geopereerd en krijg 350 cc Motiva progessive plus achter de spier. Ik had graag een mooi C cup gehad en boven een beetje vulling maar geen ronding die te zien is van de prothese. Ze zou in druppelvorm vallen voor een natuurlijk resultaat. Ik heb eerst 310 cc gepast en er werd al snel gezegd dat ik dit te weinig ging vinden dat je heel snel went aan je nieuwe boobs. Kan dus nog niets tonen spijtig genoeg. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Dominique1978 zei:

Hey, ik heb ook nooit een volle boezem gehad heb maar 80A, ik word op 9/1 geopereerd en krijg 350 cc Motiva progessive plus achter de spier. Ik had graag een mooi C cup gehad en boven een beetje vulling maar geen ronding die te zien is van de prothese. Ze zou in druppelvorm vallen voor een natuurlijk resultaat. Ik heb eerst 310 cc gepast en er werd al snel gezegd dat ik dit te weinig ging vinden dat je heel snel went aan je nieuwe boobs. Kan dus nog niets tonen spijtig genoeg. Groetjes

Oh jij kan echt al aftellen, spannend! Ik heb op 11/1 een afspraak bij een 2e PC. En hoop stiekem dat ik al in februari ofzo geopereerd kan worden, zodat ik tegen de zomer hersteld ben. Benieuwd naar jouw resultaat. Veel succes! 🍀 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 27-12-2022 om 22:31, JokekoJ zei:

Hoi!

 

Ik ben nooit gezegend geweest met mooie volle borsten maar sinds mijn 2 zwangerschappen en borstvoeding, blijft er echt niet veel meer over. Na lang twijfelen wil ik hier nu toch eindelijk iets aan laten doen. Ik heb een eerste consult gehad bij een PC met de vraag een zo natuurlijk mogelijk resultaat te bekomen. Voorlopig idee: ronde prothesen, 180cc, onder de borstspier. Maar door hier al veel mee te lezen, zijn er toch nog veel vragen. Is 180cc mss toch net iets te weinig? Mss krijg ik spijt eens ik gewend ben aan mijn nieuwe boobs? Ik wil in alle geval zeker niet groter gaan dan een kleine C. En wanneer ik foto’s zie van anderen die me aanspreken, hebben ze meestal anatomische implantaten genomen…
In januari ga ik voor een 2nd opinion nog naar een andere PC. Ben benieuwd! En nu de knoop doorgehakt is, toch ook wat ongeduldig…

 

Liefs,

Joke 

Lastig he om te bepalen hoeveel cc je moet nemen. Ik word 14feb geopereerd in kliniek veldhoven, ik krijg de ronde mentor xtra 370cc.

 

Hier ook na 4 zwangerschappen is er vrijwel niks meer van over. Ik wilde zelf ook graag ronde, omdat ik aan de boven kant gewoon platter ben en nu word het mooi opgevuld. Ik heb 350 gepast en zag al een mooi verschil en dan was dat idee natuurlijk zonder bh. 370 was het max wat ze wilde doen en wat mooi bij mijn lichaam zou passen. Ik heb een slank postuur dus kwam het mooi uit bij mijn lichaam, ik wilde ook geen spijt krijgen dat ze te klein zouden worden. Dus vandaar dat ik akkoord ging met 370cc.

 

Succes 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-12-2022 om 05:39, Dominique1978 zei:

Hey, ik heb ook nooit een volle boezem gehad heb maar 80A, ik word op 9/1 geopereerd en krijg 350 cc Motiva progessive plus achter de spier. Ik had graag een mooi C cup gehad en boven een beetje vulling maar geen ronding die te zien is van de prothese. Ze zou in druppelvorm vallen voor een natuurlijk resultaat. Ik heb eerst 310 cc gepast en er werd al snel gezegd dat ik dit te weinig ging vinden dat je heel snel went aan je nieuwe boobs. Kan dus nog niets tonen spijtig genoeg. Groetjes

Hoi Dominique! Hoe is je operatie verlopen? Ben benieuwd! 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-1-2023 om 19:35, MommyD zei:

Lastig he om te bepalen hoeveel cc je moet nemen. Ik word 14feb geopereerd in kliniek veldhoven, ik krijg de ronde mentor xtra 370cc.

 

Hier ook na 4 zwangerschappen is er vrijwel niks meer van over. Ik wilde zelf ook graag ronde, omdat ik aan de boven kant gewoon platter ben en nu word het mooi opgevuld. Ik heb 350 gepast en zag al een mooi verschil en dan was dat idee natuurlijk zonder bh. 370 was het max wat ze wilde doen en wat mooi bij mijn lichaam zou passen. Ik heb een slank postuur dus kwam het mooi uit bij mijn lichaam, ik wilde ook geen spijt krijgen dat ze te klein zouden worden. Dus vandaar dat ik akkoord ging met 370cc.

 

Succes 🙂 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-1-2023 om 19:35, MommyD zei:

Lastig he om te bepalen hoeveel cc je moet nemen. Ik word 14feb geopereerd in kliniek veldhoven, ik krijg de ronde mentor xtra 370cc.

 

Hier ook na 4 zwangerschappen is er vrijwel niks meer van over. Ik wilde zelf ook graag ronde, omdat ik aan de boven kant gewoon platter ben en nu word het mooi opgevuld. Ik heb 350 gepast en zag al een mooi verschil en dan was dat idee natuurlijk zonder bh. 370 was het max wat ze wilde doen en wat mooi bij mijn lichaam zou passen. Ik heb een slank postuur dus kwam het mooi uit bij mijn lichaam, ik wilde ook geen spijt krijgen dat ze te klein zouden worden. Dus vandaar dat ik akkoord ging met 370cc.

 

Succes 🙂 

Om bovenaan meer volume te krijgen, raadde de eerste PC mij inderdaad ook de ronde vorm aan. Vandaag een 2e opinie gehad bij een andere PC. Die vertelde me dat zowel rond als anatomisch kunnen bij mij maar zij adviseerde me toch eerder anatomisch. Vooral dan omdat ik aan gaf dat ik een zo natuurlijk mogelijk resultaat wil. 

 

Die spijt voor een te kleine prothese herken ik wel. Ik heb ook geen zin om de ingreep te ondergaan om dan te merken dat het toch iets meer mocht zijn. Daarvoor is het toch wat te duur en te pijnlijk 😅

 

Fijn dat jij al kan beginnen aftellen 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Elfi zei:

Spannend! 
180 cc lijkt me wel heel erg weinig.. heb je daarvan ook voorbeelden gezien? 
Ik ben zo goed als plat. Wil een natuurlijk resultaat, passend bij mijn postuur (178 cm en 65 kg, bb 13 cm) ga voor 440 cc anatomisch. 

Hoi Elfi!

 

Klopt, 180cc is inderdaad heel weinig. Als ik andere maten lees hier op het forum, zijn die allemaal heel wat groter. Maar sowieso hoeft het voor mij niet te groot. Ik ben 169cm en 54kg. En zou al blij zijn met een mooie volle B. Ik zag hier zelf op het forum de foto's van @Jules83 en die vond ik heel mooi. Maar misschien wil ik toch net dat maatje groter om achteraf geen spijt te hebben. De ingreep is toch heel wat hé. Maar dan nog spreken we bij mij maar over 210cc. 

 

Heb jij al een datum voor je ingreep?

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, vandaag ging ik dan naar een 2e PC voor een 2nd opinion. Resultaat:

 

Voorstel van PC 1 = ronde implantaten van Sebbin, achter de borstspier, 180CC.

Voorstel van PC 2 = anatomische implantaten van Mentor, achter de borstspier, 210CC.

 

Maar ik ben toch zo'n twijfelaar 🙈 Dus: 3e opinie op zaterdag 21/1 bij nog een andere PC. Verder van mijn woonplaats maar van hem zag ik al heel mooie resultaten. Van de andere 2 PC's kan ik niets van foto's terugvinden. En ik heb die referentie toch wel nodig. Na deze consultatie wil ik de knoop doorhakken en hoop ik dat de wachttijd voor de operatie niet te groot is. Want eens beslist, mag het wel vooruit gaan 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook zo’n scan gehad waarop je kan zien het het zal gaan worden ? Hier vond ik dat wel heel mooi om te zien hoe het ging worden. Ik had een kleine 70b en heb anatonomische mentor protheses van 330cc. Echt super handig om te zien hoe het zou gaan worden. Ik ben enorm blij en had echt niet kleiner gewilt. Heel natuurlijk is het nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, JokekoJ zei:

Om bovenaan meer volume te krijgen, raadde de eerste PC mij inderdaad ook de ronde vorm aan. Vandaag een 2e opinie gehad bij een andere PC. Die vertelde me dat zowel rond als anatomisch kunnen bij mij maar zij adviseerde me toch eerder anatomisch. Vooral dan omdat ik aan gaf dat ik een zo natuurlijk mogelijk resultaat wil. 

 

Die spijt voor een te kleine prothese herken ik wel. Ik heb ook geen zin om de ingreep te ondergaan om dan te merken dat het toch iets meer mocht zijn. Daarvoor is het toch wat te duur en te pijnlijk 😅

 

Fijn dat jij al kan beginnen aftellen 🤩

Dat is het ook het is idd een hoop geld plus de pijn dan wil je het wel gewoon in 1 keer goed hebben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, beertje84 zei:

Heb je ook zo’n scan gehad waarop je kan zien het het zal gaan worden ? Hier vond ik dat wel heel mooi om te zien hoe het ging worden. Ik had een kleine 70b en heb anatonomische mentor protheses van 330cc. Echt super handig om te zien hoe het zou gaan worden. Ik ben enorm blij en had echt niet kleiner gewilt. Heel natuurlijk is het nu. 

Neen, nog niet. De 2 PC's waar ik nu ben geweest doen dat niet. En dat vind ik idd heel jammer want je kan wel foto's van anderen bekijken, uiteindelijk wil je toch wel kunnen zien wat het resultaat bij jezelf kan zijn. Maar ik heb dus volgende week zaterdag een afspraak bij Dr. Wouter Peeters en die doet dat wel denk ik. Ik zag op de site van Mentor dat je ook daar een simulatie kan doen met eigen foto's. Dat ga ik ook eens uittesten ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, JokekoJ zei:

Neen, nog niet. De 2 PC's waar ik nu ben geweest doen dat niet. En dat vind ik idd heel jammer want je kan wel foto's van anderen bekijken, uiteindelijk wil je toch wel kunnen zien wat het resultaat bij jezelf kan zijn. Maar ik heb dus volgende week zaterdag een afspraak bij Dr. Wouter Peeters en die doet dat wel denk ik. Ik zag op de site van Mentor dat je ook daar een simulatie kan doen met eigen foto's. Dat ga ik ook eens uittesten ☺️

Ik ben geopereerd bij de Velthuis kliniek en die doen dat wel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, JokekoJ zei:

Hoi Elfi!

 

Klopt, 180cc is inderdaad heel weinig. Als ik andere maten lees hier op het forum, zijn die allemaal heel wat groter. Maar sowieso hoeft het voor mij niet te groot. Ik ben 169cm en 54kg. En zou al blij zijn met een mooie volle B. Ik zag hier zelf op het forum de foto's van @Jules83 en die vond ik heel mooi. Maar misschien wil ik toch net dat maatje groter om achteraf geen spijt te hebben. De ingreep is toch heel wat hé. Maar dan nog spreken we bij mij maar over 210cc. 

 

Heb jij al een datum voor je ingreep?

 

Groetjes!

Ja, het is inderdaad heel wat zo’n ingreep. Wat goed dat je bij 3 artsen op consult gaat ook! Benieuwd hoe je consult de 21e verloopt! 
Ik word vrijdag geopereerd, super super spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Elfi zei:

Ja, het is inderdaad heel wat zo’n ingreep. Wat goed dat je bij 3 artsen op consult gaat ook! Benieuwd hoe je consult de 21e verloopt! 
Ik word vrijdag geopereerd, super super spannend!!

Oh wauw, binnen 2 dagen al! Idd zo spannend! Ik duim voor je! 🍀

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, beertje84 zei:

Ik ben geopereerd bij de Velthuis kliniek en die doen dat wel !

Ik zag hier al veeel dames op dit forum die daar geopereerd zijn. Zal dus ongetwijfeld wel goed zijn daar. Maar ik woon in België dus voor mij is dat niet meteen een optie. Zeker omdat ik verwacht dat de terugweg naar huis na de operatie best wel pijnlijk zal zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, JokekoJ zei:

Ik zag hier al veeel dames op dit forum die daar geopereerd zijn. Zal dus ongetwijfeld wel goed zijn daar. Maar ik woon in België dus voor mij is dat niet meteen een optie. Zeker omdat ik verwacht dat de terugweg naar huis na de operatie best wel pijnlijk zal zijn 

Ja dan is dat wat verder weg, op de terugweg heb ik helemaal geen pijn gehad. Ze spuiten tijdens de operatie ook nog pijnstillend in. De pijn kreeg ik pas de volgende dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, JokekoJ zei:

Hoi @Elfi. Hoe is de operatie verlopen? En hoe voel je je nu? 

Lief dat je vraagt. Gaat goed! Is me allemaal meegevallen. Werd heel blij wakker :-)! Rond 12u aan de beurt en om 15:30 uur weer thuis. Was al ingepakt toen ik wakker werd, dus nog niets kunnen zien, maar het voelde heel goed qua maat (was op het laatst toch bang dat het te groot zou worden ☺️). Inmiddels is het aan de bovenkant behoorlijk opgezwollen (en voelt het daardoor wel heel groot 😆🙈 en hoog). Als ik niets doe is de pijn heel goed te doen. Benieuwd hoe gaat vannacht en morgen zal zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-12-2022 om 22:31, JokekoJ zei:

Hoi!

 

Ik ben nooit gezegend geweest met mooie volle borsten maar sinds mijn 2 zwangerschappen en borstvoeding, blijft er echt niet veel meer over. Na lang twijfelen wil ik hier nu toch eindelijk iets aan laten doen. Ik heb een eerste consult gehad bij een PC met de vraag een zo natuurlijk mogelijk resultaat te bekomen. Voorlopig idee: ronde prothesen, 180cc, onder de borstspier. Maar door hier al veel mee te lezen, zijn er toch nog veel vragen. Is 180cc mss toch net iets te weinig? Mss krijg ik spijt eens ik gewend ben aan mijn nieuwe boobs? Ik wil in alle geval zeker niet groter gaan dan een kleine C. En wanneer ik foto’s zie van anderen die me aanspreken, hebben ze meestal anatomische implantaten genomen…
In januari ga ik voor een 2nd opinion nog naar een andere PC. Ben benieuwd! En nu de knoop doorgehakt is, toch ook wat ongeduldig…

 

Liefs,

Joke 

 

Hoihoii, na 2 zwangerschappen was ik zo goed als plat. Heb nu 3 weken geleden 380cc motiva ergonomix corsé gekregen. Ik denk dat het uiteindelijk voor het zicht een c cup word. Ik weet niet wat je voorsituatie is maar 180 cc lijkt mij ook best weinig. Ik ben zelf heel slank en vind het heel goed passen bij mijn postuur. Veel succes met het maken van een keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, eliz02 zei:

 

Hoihoii, na 2 zwangerschappen was ik zo goed als plat. Heb nu 3 weken geleden 380cc motiva ergonomix corsé gekregen. Ik denk dat het uiteindelijk voor het zicht een c cup word. Ik weet niet wat je voorsituatie is maar 180 cc lijkt mij ook best weinig. Ik ben zelf heel slank en vind het heel goed passen bij mijn postuur. Veel succes met het maken van een keuze!

Hoi @eliz02! Heb je misschien foto’s die ik kan bekijken? Mijn PC gaf vooral uitleg over Mentor maar werkt ook met Motiva. Benieuwd hoe die 380cc eruit ziet bij jouw slanke postuur. Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, JokekoJ zei:

Hoi @eliz02! Heb je misschien foto’s die ik kan bekijken? Mijn PC gaf vooral uitleg over Mentor maar werkt ook met Motiva. Benieuwd hoe die 380cc eruit ziet bij jouw slanke postuur. Groetjes!

 

Ja hoor! Ik ga even kijken hoe ik een album aanmaak en dan voeg ik je even toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, JokekoJ zei:

Hoi @eliz02! Heb je misschien foto’s die ik kan bekijken? Mijn PC gaf vooral uitleg over Mentor maar werkt ook met Motiva. Benieuwd hoe die 380cc eruit ziet bij jouw slanke postuur. Groetjes!

Ik heb je toegevoegd! Weet niet of het helemaal gelukt is maar ik hoor t wel :) ben trouwens 1.68 en weeg 51 kilo

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, eliz02 zei:

Ik heb je toegevoegd! Weet niet of het helemaal gelukt is maar ik hoor t wel :) ben trouwens 1.68 en weeg 51 kilo

Gelukt! Wauw, wat een verschil. Kan geloven dat je blij bent met het resultaat, mooi! Dankjewel om te delen ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.