Ga naar inhoud

Harma : 4 november 2022 : Dr. Eltahir : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb 4 november een borstverkleining gehad bij dr. Eltahir bij Bergman Clinics.

De operatie is erg goed gegaan en het hele traject is echt super verlopen. Goede begeleiding voor tijdens en na de operatie. Aan de ene kant is er 470 gram en aan de andere kant 400 gram afgehaald. 

De eerste week thuis veel gerust en veel geslapen. Ook overdag doordat ik last van mn rug kreeg in de nacht. 

Nu neem ik smiddags ook echt wel mn rust. De laatste dagen heb ik echt veel pijn. Het trekt enorm en ik heb beiderzijds pijnlijke ribben. Zou het komen doordat ik ongemerkt toch meer dingen doe?  Het is niet rood, alleen nog alle kleuren van de regenboog. 

Ik ben benieuwd wanneer deze pijn bij jullie minder werd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, ik zat net jouw topic te lezen. Je bent inderdaad een week verder dan mij. 

Had jij ook zo veel last van je ribben? Ik wordt vandaag echt simpel van de pijn, net of ik mega stuwing heb of zo. 

Ik kan ook niet op mn zij liggen dat trekt aan mn ribben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-11-2022 om 20:58, boobievanenaarb zei:

Ik had dat vanaf dat de pleisters verwijderd werden tot gister maar alleen bij het uiteinde van het litteken, daar waar de knoopjes onderhuids zitten. Net alsof mn borsten daar aan mijn ribben gehecht waren. Gelukkig sinds de derde week niet meer zo'n enorm stuwing gevoel en zie ook dat het steeds natuurlijker eruit gaat zien. 

Hoe gaat het nu met jou? Heb jij ook van die rare bultjes onder je oksel? Het lijkt bij mij of de drain daar gezeten heeft. 

Verder gaat het hier sinds twee dagen erg goed. Geen stuwing meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.