Ga naar inhoud

Bvk in december (met klein hartje)


Sbr

Aanbevolen berichten

Na jaren van nek-, schouder-, hoofdpijn... Mezelf wegstoppen, amper kledingkeuze hebben, tegen de zomer aanzien... is het genoeg geweest. Ik ga voor een bvk, maar met een zeer klein hartje.

 

Ik ben 32, heb 2 kinderen en een Gcup (85g). Ik ben 1.75m groot en weeg 70kg. De chirurg zou naar een C/Dcup toewerken. Het zou gaan om een verkleining, ankerlitteken (met lifting), gecombineerd met liposuctie van de zijkant vd borst. Dit zou vrij pijnlijk zijn volgens de chirurg. De operatie zou 1.5u duren.

(Ik bezocht ook een andere chirurg, zij sprak niet van de combo verkleining-liposuctie, maar wel van een 4u-durende operatie. Toch een aanzienlijk verschil in operatietijd?)

 

Maar heb me hier iets te goed ingelezen vrees ik en ben zo bang voor het herstel. Meer bepaald ontstoken wonden e.d. 

Het schrikt me echt af.

 

Ik ben ook bang voor het resultaat... ik ben bang dat ze te groot zullen zijn nog, of net te klein, of geen mooie vorm of... 

 

Twijfels twijfels... het maakt me gek!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoii, wat een herkenbaar verhaal...als het gata om je klachten en het kleine hartje,haha! Ik vind t ook nog steeds doodeng, nog 5 dagen en aardig nerveus.. Fijn dat er nog iemand is die deze periode onder het mes gaat, en  om ervaringen te kunnen delen . Ga jij naar een ziekenhuis, of privekliniek? 

groetjes ,Mies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga naar het ziekenhuis. 

 

Het komt dichtbij voor je! 

 

Ik ben nog wat in de ontkenningsfase en denk nog steeds "misschien blaas ik alles wel weer af...", maar ergens is het toch ook een uitgemaakte zaak. Ik zou teleurgesteld zijn in mezelf als ik niet doorzet. Maar ik blijf toch bang voor het resultaat.

Ik wil ze niet te groot, niet te klein, mooi van vorm... ik durf nog niet dromen van kledij die beter zal zitten, laat staan van mooie lingerie. Want ben bang dat het resultaat me gaat tegenvallen. Het is toch wel heel veel vertrouwen dat we in handen van de chirurg moeten leggen he 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SbrIk denk dat de meeste borstverkleiningen zonder complicaties verlopen hoor. Alleen de mensen die wel een complicatie hebben zijn natuurlijk eerder op zo'n forum te vinden voor support en antwoorden op hun vragen. Ik ben nu precies 2 weken po en het is mij tot nu toe zo ontzettend meegevallen! Het is nog even afwachten of mijn drielandenpunten dicht blijven, die schijnen wel vaak open te gaan zodra de oplosbare hechtingen opgelost zijn. Eigenlijk is dat niet eens echt een complicatie maar iets wat gewoon vaak gebeurd en mits het niet ontstoken raakt ook niet erg. Ik zal binnenkort even een nieuwe foto plaatsen van hoe het nu eruit ziet. Voor nu verheug ik mij op een zomer zonder altijd een beha aan te moeten en leuke triangle bikini's! 😉😎

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.