Ga naar inhoud

Motiva Demi 525 of Full 625


Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik lees al een tijdje mee, maar vorige week was dan eindelijk mijn consult. Momenteel heb ik al zo’n 11 jaar de Monobloc XP 330cc. Te smal voor mijn lijf waardoor er een enorm gat zit tussen de siliconen. Niet zo mooi! En na 2 zwangerschappen al helemaal niet meer mooi. Voor mijn borstvergroting was ik zo plat als een dubbeltje.

 

De plastisch chirurg adviseerde mij een enkelzijdige donut lift (een borst is gaan hangen, de andere niet). Mijn borst omtrek is 14cm en dan kwam hij op de demi 525 óf de full 625. Omdat passen met een prothesewissel nogal moeilijk is heb ik geen idee hoe het resultaat zal zijn. Hij schat met een 525 demi ongeveer een C/D. Ik ben 176cm en 67 kilo.

 

Nu wil ik voor de natuurlijke look gaan, dus ik neig voor de demi te gaan. Alleen ben ik dus bang dat dat te klein wordt! Het hoeft ook weer niet zo natuurlijk dat het lijkt alsof er weinig is gebeurd. Dus ergens neig ik ook weer naar de full. De plastisch chirurg adviseerde de demi. Zeker ook omdat dit redelijk zware protheses zijn en ik met de full kans heb dat ze na 5/10 jaar weer wat gaan hangen. 
 

Lastig.. Ik dacht ik gooi hier een balletje op. Wellicht dat jullie dames mij verder kunnen helpen!  De operatie wordt gecombineerd met een volledige buikwand correctie en liposuctie. Iemand hier ook ervaring mee? 🙂
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hi Lizzy! Hoe is het nu met je? Heb je een keuze kunnen maken? Ik ben terecht gekomen op je topic omdat ik zelf ook twijfel tussen demi en full (375 cc). Ik zie dat jij ook voor de mommy makeover gaat! Zelf durf ik nu niet een advies te geven over de grootte of iets dergelijks, ik ben wel heel benieuwd naar je keuze, ervaringen, herstel etc. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.