Ga naar inhoud

Buikwandcorrectie complicaties


Kijkhaar

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Zes weken geleden heb ik een buikwandcorrectie ondergaan bij Boerhaave.

Mijn spieren hoefden niet gereefd te worden, ik had voornamelijk los vel na een liposuctie van twee jaar geleden.

Ik kreeg na de operatie drains voor een week.

Een week nadat zij eruit waren kreeg ik veel ophoping van vocht, seroom. Er zat ook veel oud bloed bij. Ik ben vier keer terug geweest naar de kliniek om te laten puncteren. Een keer is er zelfs 600 ml uit gekomen.

Toen het vocht nagenoeg weg was, zo’n twee weken geleden, is een stukje van mijn litteken gescheurd. Ik schrok me rot, ik was thuis en het vocht/bloed gulpte eruit. Er kwamen ook stolsels mee.

Natuurlijk contact gehad met de kliniek en de open wond zal nog wel een aantal weken zo blijven, allemaal heel normaal..

Waar ik nu slapeloze nachten van heb is dat mijn litteken heel hoog zit en mijn schaakstreek ook is ‘opgetrokken’. Mijn schaamlippen zitten ook hoger. En mijn schaamhaar nu dus ook. 
Het ergste is dat tussen mijn (nieuwe) navel en het litteken er een bolling van mijn huid over blijft. Het ziet er echt vreselijk uit :((

 

Wie herkent dit en kan me alsjeblieft vertellen dat het allemaal goed komt?

De arts zegt van wel maar ik heb er weinig hoop op..

Ik vind het zo erg, vooral om dat de begin situatie mooier was dan wat het nu is.

 

Liefs, Son 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi Son, ik heb 3 weken geleden een buikwandcorrectie gehad en ook ik heb last van extreem veel vocht. Mijn chirurg zegt dat dit normaal is, en dat het gewoon tijd nodig heeft. Ik probeer dus ook maar op te vertrouwen. Ik heb helaas ook hetzelfde ''probleem'' met de hogere schaamlippen en schaamhaar dat nu hoger zit. Persoonlijk vind ik het niet netjes dat mij daarover niets is verteld, want ik kan me voorstellen dat het in jeans niet erg charmant gaat staan (bang voor de welbekende cameltoe..) 

Ik snap dat je geschrokken bent van de open wond! Daar heb ik dan zelf geen ervaring mee, maar ik heb heeel veel gelezen op internet en dit forum, en bij vrijwel iedereen komt het uiteindelijk helemaal goed ondanks de complicaties en is men super blij met het eindresultaat. Daar heb je alleen veel geduld voor nodig! Ik vertrouw erop dat het bij ons allebei helemaal goed gaat komen. Hou je ons op de hoogte hier?

Heel veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.