Ga naar inhoud

Prothesewissel, minder cc, borstlift?


Kilou

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben Kilou, 55 jaar en heb nu 18 jaar mcghan implantaten. Bij een scan is onlangs geconstateerd dat een van de twee implantaten lek is, reden om in te grijpen. Heb een consult gehad bij een pc. Deze vertelde mij dat hij eenvoudig de implantaten en kapselvorming kan verwijderen en vervolgens nieuwe kan plaatsen. Maarrrrr, ik wil heel graag een kleinere cup. Volgens de pc moet hij ietsjes groter gaan om de boel goed op te kunnen vullen. Zo’n 15 cc. Niet veel maar ik wil liever kleiner. Dit zou lelijk worden volgens hem. Ik vind een borstlift best eng, het idee van tepels verplaatsen. Is iemand hier bekend met de melon slice methode? Hierbij wordt een snee gemaakt aan de onderzijde. Ik vind het allemaal eng, zit er eigenlijk niet op te wachten op deze operatie, maar noodgedwongen moet ik nu ineens beslissingen nemen. Ik wil zo min mogelijk “gedoe” en hersteltijd en liever geen enorme ingrepen en littekens. O ja, implantaat zit nu onder de spier. Iemand in dezelfde situatie? Dus vervangen en liever kleiner? Maar met zo min mogelijk littekens. Alvast bedankt voor jullie reacties😊

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.