Ga naar inhoud

Nieuw & nerveus


Liez

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Mijn naam is Lies, ik ben 30 jaar en ik wil al heel lang een borstverkleining, Ik heb volgende week mijn tweede afspraak met de huisarts om het in gang te zetten. Ik heb mijn hele leven al last van mijn grote borsten (cup I met maat 40) en kijk er elke dag naar uit om kleinere borsten te hebben. Wel ben ik heel nerveus voor het proces eromheen: de keuze voor ziekenhuis of kliniek, de operatie, de hersteltijd, het eindresultaat. Ik weet nog niet precies hoe het allemaal werkt en hoop op dit forum meer ervaringen te lezen van andere vrouwen en zo een duidelijker beeld te vormen. 

 

Ik kijk ernaar uit om met jullie in contact te komen!

 

Groetjes,

Lies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-9-2022 om 18:05, Liez zei:

Hoi allemaal,

 

Mijn naam is Lies, ik ben 30 jaar en ik wil al heel lang een borstverkleining, Ik heb volgende week mijn tweede afspraak met de huisarts om het in gang te zetten. Ik heb mijn hele leven al last van mijn grote borsten (cup I met maat 40) en kijk er elke dag naar uit om kleinere borsten te hebben. Wel ben ik heel nerveus voor het proces eromheen: de keuze voor ziekenhuis of kliniek, de operatie, de hersteltijd, het eindresultaat. Ik weet nog niet precies hoe het allemaal werkt en hoop op dit forum meer ervaringen te lezen van andere vrouwen en zo een duidelijker beeld te vormen. 

 

Ik kijk ernaar uit om met jullie in contact te komen!

 

Groetjes,

Lies

Hoi Lies, ik heb geen ervaring met borstverkleining. Op dit forum kun je heel veel informatie vinden wat je vast gaat helpen.

 

Heel veel succes 🤞 

X 💐

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hey Lies! 
Heb je je bvk al gehad? Ik ben vanavond begonnen met mijn eigen topic hier op de site. Ik ben ook bijna 30 jaar oud! En heb volgens het label in mijn Freya BH ook cup I! 70I om precies te zijn. Vanochtend bij de huisarts een doorverwijzing gekregen en nu wachten op de uitnodiging van het ziekenhuis. 
ik hoor graag!

x Nien

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.