Ga naar inhoud

Toch teleurgesteld bij consult


Aanbevolen berichten

Ik heb vrijdag consult gehad

ze stelde anatomische implantaten voor de spier voor ( 375 cc )

 Mijn borst breedte is 16 cm vandaar er ook best wel wat ik moet om te vullen ,  maar ik schrok toch van de grootte en de zwaarte? Ik wil gewoon wat volume maar nu voelde het toch als enorme borsten. ( in de pas beha)  Dat is twijfel 1. 

Twijfel twee ik ben 51 en er werd toch wel echt gewaarschuwd voor feit dat siliconen toch goede cellen kapot kunnen maken en verhoogde kans op lymfeklier kanker

.Kortom mijn enthousiasme is getemperd. Maar ergens wil ik het ook erg graag gewoon wat extra volume. Maar nu weet ik het gewoon niet meer. Eerst was ik niet bang voor siliconen maar de arts zei dat ze momenteel weer onder vuur liggen en toch plicht heeft om het te vertellen ook al is het maar bij twee op de honderd dat het klachten geeft.

 Nou wilde het even aan jullie kwijt. Feedback is welkom.

 Ik zie zoveel mooie plaatjes doe ik nou weer te moeilijk? En waarom voelde het zo groot aan als dat onder mijn huid moet en het zakt nog ( loop der jaren)  dan heb ik straks in plaats van volume grote hang tits. ( lift was echt niet nodig zei ze) 

tnks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vraagt meningen dus hier komt de mijne , niet bedoeld om vervelend te doen maar ik  schrijf wat in me opkomt. Als je het kvervelend vind staat het je vrij mij te negeren 😄
ook ben ik geen arts dus alles wat ik zeg is vanuit internet research. 
 

anatomisch voor de spier 375 is denk ik de mentor cpg 311, 14 breed met 4,7 projectie. Die laatste is behoorlijk. De breedte in verhouding met je borst juist niet. Dus de vraag is, mede gezien je leeftijd, vult het geheel mooi op? Komen de borsten bij elkaar? 
geeft het de Look die je wil? 
 

ik heb sinds vorige week mijn anatomische implantaten niet meer, die hadden een projectie van 4,1 en dat was alleszins bescheiden. Maar was geen fan van de vorm en ook de stugheid van het implantaat niet. 
 

dan je opmerking over de siliconen die goede cellen kapot kunnen maken vind ik wat gek, een silicone molecuul doet op zichzelf niets en maakt ook niks stuk. Wel kan je lichaam erop reageren. Dat roept de vraag op hoe groot is de kans dat siliconen die tegenwoordig gebruikt worden buiten het kapsel komen? 
 

wel worden getextureerde implantaten in verband gebracht met een zeldzame vorm van (goedaardige) kanker. Maar dat ondervang je al door voor andere implantaten te kiezen. 
 

maar belangrijkst is, je hebt al 40 jaar geen implantaat nodig gehad, als je je nu zorgen maakt zou ik t voor de komende 40 ook lekker niet doen. Als je t daarentegen graag wil, verdiep je, lees t internet af en doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu ronde motiva ergonomix 550cc.

ik heb een borstbreedte van 14cm, mijn vorige implantaat was 13 cm met een projectie van 4.1 cm  en ging daarmee van 80b naar 80d.

nu heb ik 13,5 cm breedte en 5,5 cm projectie en het verschil is iets meer side boob (voor het zandloper effect) en vooral dus “uitstekende borsten”. 
beide zaken zijn van belang, meer dan het uiteindelijk aantal cc. 
de anatomische hadden bij mij een vorm die ik gewoon niet mooi vond, vanaf het begin al niet. 
 

wat ook nog een idee is is om meerder consults te doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.