Ga naar inhoud

Huidflapje tepelhof.


RoosT

Aanbevolen berichten

Hallo, ik was geconstateerd met PASH en had hiervan een heel groot stuk weefsel in 1 kant van mn borst zitten wat wel 3 cupmaten verschil gaf. Ik ben hieraan geopereerd geweest en dat is nu net 2 week geleden. Ik heb sinds kort alle hechtpleisters laten verwijderen bij het ziekenhuis aangezien ik onderhuidse hechtingen had gekregen. Dit deden ze met grof geweld😅 en nu valt het me op dat er bij mijn tepelhof een klein huidflapje omhoog staat. Weet iemand of dit nkf recht zal trekken of wat ik eraan kan doen? Verder genezen de wonden wel erg goed en is derest echt al goed dicht en egaal met de huid aan het worden al!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roos, ik zou zeker een foto sturen aan je behandelend arts.

 

Tijd zal de zogenaamde herverdeling van de huid verzachten en egaliseren. Zeker als je arts akkoord geeft met het zacht masseren van het litteken gebied. Hopelijk gaat het flapje zoals jij het noemt, dan weg. Anders zal je vermoedelijk een kleine correctie moeten laten uitvoeren. Hopelijk is dat niet nodig🙏

 

Groetje, Bosbloemen

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.