Ga naar inhoud

Nadenken over borstvergroting Motiva dr van Selms


LunaBx

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben 31 jaar en moeder van 2 jongens, van 1 en 3 jaar. Op dit moment heb ik een cup 70B, ben 54 kilo en 1.67 lang (of klein 🙃). Al jaren denk ik over een borstvergroting en heb na de zwangerschap van de laatste besloten eens op consult te gaan voor lipofilling omdat ik een borstvergroting met siliconen erg spannend vind. Ik ben bij Rita Kappel geweest en zij gaf aan dat dit zou kunnen en er Max 200 CC ingespoten zou kunnen worden. Vorige week bij dr. Van Selms geweest (mijn favo arts na heeeel wat jaren onderzoek). Hij raadt lipofilling echt af, veel te weinig vet en dus te weinig resultaat. Toch eens gekeken naar siliconen, de Motiva ergonomix 315cc stond prachtig. Heel erg natuurlijk en dat wil ik ook graag.  En tsja nu ben ik flink aan het twijfelen. Wel/niet? Kan ik mijn angst voor gezondheidsklachten ‘aan de kant zetten’? 
Ik hoor weinig klachten over de Motiva, komt dit omdat ze nog niet veel geplaatst worden? Of zou dit echt een ‘veiligere’ optie zijn? 
 

Hoe hebben jullie uiteindelijk de keuze gemaakt na te twijfelen? 
 

Groetjes Luna 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 34 met 2 jongens :) hetzelfde gewicht maar 162cm. Ik wou ook eer lipofilling, maar ik heb veel te weinig vet. 
 

ik heb nu motiva rond (was aan het twijfelen met ergonomix) dual plane geplaatst en ik ben heel tevreden. Ik wou voor de spier aangezien ik veel sport doe maar toch voor dual plane gegaan. 
 

tot nu toe heb ik geen klachten maar ik ben maar 5 maand verder :)  Zoals jou had ik veel angst. Maar ben zo blij dat ik toch de stap heb gezet. Ik zie veel passeren over motiva op realself. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Luna,

 

Ik denk dat er een kans bestaat dat je klachten zult krijgen, maar dat veruit de meeste mensen met siliconen geen last krijgen. Je neemt (dus) een risico (sowieso door je te laten opereren), maar dat risico is niet zo groot dat er geen siliconen meer gebruikt worden. Zo lijkt het mij, op dit moment... Sterkte met beslissen!!

 

p.s. Op Facebook zijn er ook groepen die je kunnen helpen beslissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.