Ga naar inhoud

Beoordeling tepel na borstlift


Daniekiejj

Aanbevolen berichten

Hoi meiden!
 

Op 4 mei zijn mijn protheses verwijderd en is er een borstlift gedaan. Ik heb heel weinig last gehad en alles lijkt ook mooi te genezen. Ik heb alleen sinds een aantal dagen last van een tepel die in elkaar gevouwen zit als het waren. Ik maak me niet gelijk zorgen omdat er ook nog wel zwelling in zit, maar ik heb dit nog niet eerder gezien. Weet iemand of dit normaal is en ook nog mooi bij gaat trekken? Ik ben benieuwd naar wat jullie vinden. Dankjewel alvast voor het reageren ☺️
 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniekiejj 
Heyyy ik heb niet hetzelfde gehad, maar heb een donutlift gehad en mijn tepels hebben er echt als een slagveld uitgezien. Ze zijn zelfs zwart geweest! Maar het is nu na 10 weken heel erg mooi bijgetrokken, ze zijn alleen nog af en toe wat puffy. Denk als al het vocht weg is en de borst wat relaxt en haar natuurlijke vorm weer heeft, dat het dan wegtrekt. 
Ik heb me ook heel erg zorgen gemaakt om mijn tepels, maar het duurt gewoon even voordat ze er weer als normaal uitzien ☺️

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@peanut Dankjewel voor het reageren! Ah wow, best wel een eng idee om te zien dat je tepels zwart waren. Vaak hangt dat wel samen met tepelnecrose toch? Gelukkig dat het nu allemaal mooi is bijgetrokken! Opzich hebben ze er bij mij niet uitgezien als een slagveld, had echt amper last en geen bloed of wondvocht gehad uit de wondjes. Maar alleen dus die opgevouwen tepel. Maar fijn om te horen dat het gewoon tijd nodig heeft. Heb jij nog gevoel in beide tepels? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@DaniekiejjJa klopt! Ik vond het heel erg mooi eng, maar gelukkig is het toch goed gekomen. Ik had het gevoel in mijn tepels vrij snel terug, volgens mij met 1 à 2 weken al. De rechter is ietsjes minder gevoelig dan de linker! Ik vind jouw littekens er echt al heel mooi uitzien, na zo’n korte tijd! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peanut82 Snap ik! Jij hebt toch ook een vergoting gehad? Of was het alleen een donutlift? Mag ik meekijken in je album? Ik ben nu ook heel benieuwd ☺️ Ik merk dat ik wel nog gevoel heb in mijn rechtertepel, maar links voel ik niks meer. Hopelijk herstelt dat nog. Ik ben ook heel blij met hoe het allemaal geneest! Ik heb vooraf het complicatie topic doorgelezen en daar zag je toch wel veel nare dingen voorbij komen over de borstliften. Maar  gelukkig (en hopelijk blijft dat zo) geen toepassing op ons! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniekiejjja klopt, ik had een wissel met donutlift. Ik hoefde niet persé een lift, maar het resultaat zou wel beter zijn. Vandaar de keuze voor de donutlift. Ben ook een beetje huiverig voor een grote lift, vanwege dat drielanden punt. Maar daar staat bij jou waarschijnlijk nu niet zo’n druk op, als wanneer je wel een implantaat hebt. Ik heb alleen foto’s in mijn album van mijn vorige bv, moet geloof ik eerst foto’s laten verwijderen voordat ik weer nieuwe kan plaatsen. Vond het iig teveel gedoe 😆

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.