Ga naar inhoud

ervaringen gezocht !!


Gast 123bb

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben bij 3 priveklinieken geweest om informatie te verkrijgen. De eerste kliniek vond ik eerlijk gezegt niks en de laatste twee vondt ik erg goed die hielden echt rekening met mij wat ik wilde en wat het beste bij mij past. Toen heb ik besloten om het in de tweede kliniek te laten doen dit was de veldhuis kliniek in hilversum ik ben begin juni aan de beurt en vindt het leuk maar ook heel eng daarom zal ik graag wat ervaringen van jullie willen horen.

Omdat ik veel sport is besloten om de prothese boven mijn borstspier te plaatsen ik heb genoeg borstweefsel dus dat zal geen enkel probleem opleveren. Heb nu een 75a en zou graag naar een 75c willen. Ik heb al gepast maar ben weer gaan twijfelen ik wilde 250cc maar zit nu te twijfelen of het geen 275cc moet worden dus ga van de week weer passen. Het wordt dus 250 of 275cc (mentor) ronde prothese boven de borstspier.

Ik zou graag willen weten hoe lang de pijn duurde (voor van mensen die he ook voor de spier hebben); waarmee de pijn te vergelijken is; Hoe je je voelde toen je wakker werd; En wat jullie van het resultaat vinden. Als er foto's zijn van iemand die ongeveer hetzelfde als ik heb gedaan zal ik die graag willen zien als je er geen problemen mee hebt. En tips zijn altijd welkom.

Alvast harstikke bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb niet boven de spier maar dual plane (dus gedeeltelijk voor en gedeeltelijk achter) maar heb wel ronde protheses en 265 cc, dus oongeveer tussen de twee waar jij tussen twijfelt in. Maar je moet ook heel erg kijken naar bouw en hoe je borsten nu zijn. Ik had vantevoren eigenlijk helemaal niets dus dan ziet 265 cc er anders uit dan wanneer je al een redelijke a cup hebt.

Wat betreft pijn, dat is me allemaal reuze meegevallen, het is nu 4 dagen geleden en ik voel wel wat druk en spanning op mijn borstn maar geen pijn. Toen ik wakker werd uit de narcose was ik vooral erg suf en stoned en vond mijn borsten in eerste instantie gigantisch!!

Als je wilt kan ik je mijn wachtwoord in een PB sturen kun je mijn foto's bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben best gespierd er wil dus absoluut niet te groot dat zou er best raar uitzien de arts heeft me opgemeten enzo en die vondt ook 250cc het mooiste bij mij maar wil toch nog een keertje kijken dus je hebt wel ongeveer hetzelfde als ik zal krijgen. Fij dat de pijn je meevielt ik hoor echt hele erge verhalen dat het lijkt of je overreden bent door een vrachtwagen enzo. Dus zit hem wel een beetje te stressen :blush: Zou graag de foto's willen zien. bedankt voor je snelle reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 123bb,

Ik ben ook geholpen in de Velthuiskliniek, Eindhoven.

Ik heb dual plane anatomisch 290 cc gekregen, ben van een a naar een c gegaan soms d

De pijn vond ik de eerste dagen niet fijn maar met de pijnstilling prima te hebben.

Ik ben van boven ook best breed ivm het vele sporten wat ik heb gedaan.

Daarom ook meer cc genomen zodat het in verhouding blijft.

Heb lang getwijfeld tussen 255 of 290 cc

Succes Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 123bb,

Ik heb tweemaal een bv gehad op de spier. Ik heb zelf amper pijn ervaren!! Het enige wat ik voelde was dat ik "vol" zat. Een beetje opgeblazen en spanning op de huid. Ik had eigenlijk geen pijnstillers nodig, maar heb het de eerste twee dagen toch maar gedaan. Al zou ik het nogmaals moeten doen, deed ik het zo weer. Ik weet wel van vriendinnen dat plaatsing onder de spier velen malen pijnlijker is...

Succes en groetjes,

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi 123bb,

ik ben 7 weken geleden geopereerd door dkt. Koeijers van de Velthuis Kliniek.

ik heb 495CC, druppelvorm volledig onder de spier.

ik heb enorm veel pijn gehad en heb ruim 2 weken elke dag pijnstillers geslikt.

dus onder de spier is inderdaad vele malen pijnlijkers als op de spier.

maar goed, bij sommige vrouwen is op de spier niet mooi, bij mij was het weefsel te dun, daardoor is de kans groot dat je de prothese randen gaat zien, daarom moesten ze onder de spier......

dan wordt je borstspier eigenlijk gefileerd, dus dat heeft een herstelperiode nodig.

maar ondanks dat ben ik erg blij dat ik het gedaan heb.

ik heb ontzettende mooie, natuurlijk uitziende borsten.

ik ben van 80A naar 80-85D gegaan.

staat bij mij erg mooi, absoluut niet te groot, maar dat komt omdat ik 184cm lang ben.

dus ja, dan staan kleinere borsten niet mooi.

ik heb gedaan en gekregen van dkt. Koeijers heeft gezegd en ben er erg blij mee.

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi 123,

Ik heb vier weken geleden een prothesewissel ondergaan na 10 jaar mijn oude protheses te hebben gehad.

Het waren verouderde en ze waren met zoutwateroplossing gevuld. Na 10 jaar is er dus een lek gegaan. Ik heb al met al twee weken met een steeds leger wordende borst rondgelopen.

Pijn ach....eigenlijk meer ongemak.

Ik heb alleen de dag van de operatie pijnstilling genomen. De dag erop al niet meer.

Dus toen ik wakker werd uit de narcose........BLIJ, BLIJ, gelukkig ik heb weer twee mooie borsten nu.

Ik heb beide keren de protheses op de spier gekregen.

Van tien jaar geleden heb ik geen voor foto's meer (bewust voor gekozen, ik wilde ze niet meer zien toen). Wel heb ik 75 C. Dus je kunt mijn foto's bekijken ter indicatie hoe groot dat ongeveer is.

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi esj,

ik heb je foto's even bekeken, ziet er erg mooi uit.

wat ik wel grappig vind is dat de mijne niet echt heel veel groter lijken als die van jou, terwijl ik van marlies dekkers maat 80E heb.

zou je toch denken dat mijn boobies veel groter zouden moeten ogen als die van jou, maar dat is dus niet zo.

ik ben erg groot, misschien komt het daardoor.

ik ben van 80A naar 80D-E gegaan, afhankelijk dus van welk merk bh ik draag.

hoe oud was jij eigenlijk toen je jouw eerste BV hebt laten doen?

ik ben afgelopen zondag 34 geworden en heb mijn BV dus 10 weken geleden laten doen.

ik wou het 8 jaar geleden ook al een keer laten doen, maar toen waren mij de risico's te groot, en het idee dat de protheses ooit weer vervangen zouden moeten worden hebben mij toen tegen gehouden.

Ik neem aan dat jij 10 jaar geleden wist dat jouw protheses er ooit weer uit zouden moeten, was je niet ontzettend bang voor de prothesewissel?

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.