Ga naar inhoud

Moon67 : 6 juli 2022 : Dr. Stevens : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi,

 

Ik ga na precies 22 jaar mijn implantaten vervangen, na twee zwangerschappen en zoveel jaar later zijn ze gaan hangen, nog best prima maar ik wil ze weer voller en een mooi deco.

Ik twijfel over het aantal cc, ik ben op zoek naar iemand die ook rond de 183 lang is en rond de 70 kilo. De arts adviseert mij nu 450 cc. ik krijg geen lift, we gaan wel met eigen vet van mijn buikje en rug de borsten mooi naar elkaar brengen, ik ben bijna 55 jaar dus voor mij mogen ze natuurlijk en hoeven niet recht op te staan, dus hoef ik nog geen lift.

Dus ik twijfel, ik wil wel mooie ronde volle borsten, ik ben lang en slank, 450 of 550 cc?

 

Ik ben benieuwd:)

Waar kan ik foto's met vergelijkingen vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Moon67 zei:

Hi,

 

Ik ga na precies 22 jaar mijn implantaten vervangen, na twee zwangerschappen en zoveel jaar later zijn ze gaan hangen, nog best prima maar ik wil ze weer voller en een mooi deco.

Ik twijfel over het aantal cc, ik ben op zoek naar iemand die ook rond de 183 lang is en rond de 70 kilo. De arts adviseert mij nu 450 cc. ik krijg geen lift, we gaan wel met eigen vet van mijn buikje en rug de borsten mooi naar elkaar brengen, ik ben bijna 55 jaar dus voor mij mogen ze natuurlijk en hoeven niet recht op te staan, dus hoef ik nog geen lift.

Dus ik twijfel, ik wil wel mooie ronde volle borsten, ik ben lang en slank, 450 of 550 cc?

 

Ik ben benieuwd:)

Waar kan ik foto's met vergelijkingen vinden?

Hoi

Spannend zeg! Ik heb zelf 3 werken geleden 500cc "gekregen" dual plane. Ben zelf ik de jongste niet meer, wel was t voor mij de eerste keer. Moet zeggen dat t, zoals ik nu kan zien, best met had mogen zijn. Ik ben ook 1.80 ongeveer een 75 kg. 

Begrijp ik je dan goed dat ze bij jou alleen met eigen vet die 450 of 550cc willen realiseren? Of eigen vet plus een implantaat van 450 of 550 cc? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.