Ga naar inhoud

Welke BH ???


Aanbevolen berichten

ik heb er 2; een anita active met 7 van die haakjes aan de voorkant, en elastische verstelbare schouderbandjes, en een nuha; die heeft een ingeweven beugel en 2 haakjes en een rits. 

ik verwacht dat ze te klein zijn 'straks' dus als ik je er een plezier mee kan doen stuur ik ze op. ik heb ze in een maat M, kom van 80b naar 80d. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jemapelle zei:

ik heb er 2; een anita active met 7 van die haakjes aan de voorkant, en elastische verstelbare schouderbandjes, en een nuha; die heeft een ingeweven beugel en 2 haakjes en een rits. 

ik verwacht dat ze te klein zijn 'straks' dus als ik je er een plezier mee kan doen stuur ik ze op. ik heb ze in een maat M, kom van 80b naar 80d. 

Superlief van je! 

Ik denk dat ik een 75E heb nu, maar misschien past 80D dan wel he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Jemapelle zei:

schijnt zo te werken idd 🙂 mwet zustermaten en zo. ik wil ze wel op vinted zetten, voor een euro? dan hebben we ook geen gedoe met postpakketten en zo.

Ik heb geen vinded, maar toch bedankt... ik vind er wel iets op... ik ga het merk opzoeken en zal wel eentje bestellen 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een carefix met haaksluiting van vormen, zit heel zacht.

Mijn PC raadde een sportbh van shock absorber aan (toplevel ultimate run bra), die heb ik ook gekocht maar nog niet aangedaan aangezien de sluiting op de rug zit en ik nu nog op mijn rug slaap. Maar denk wel dat die nog net wat meer compressie geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.