Ga naar inhoud

6 weken PO en alles behalve blij


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

 

ik ben 21 December eindelijk bij Bergman geweest voor de borstvergroting die ik al jaaaaaren wou. Ik ben bij dr. Corion geweest en had er gelijk een goed gevoel bij. We hebben gekozen voor 380cc en 415cc high profile Xtra.

 

De operatie en het herstel is mij heel erg mee gevallen. De eerste 3 weken heeft mijn partner mij overal mee geholpen omdat wij 2 kinderen hebben waarvan de jongste nu 8 maanden is. In week 4 ben ik weer begonnen met de jongste tillen, ze is een kleintje van 7 kilo dus dat viel gelukkig mee😊

 

Nu is het 6 weken geleden dat ik geopereerd ben en ik ben echt alles behalve tevreden over het resultaat. Ik durf gewoon echt te zeggen dat ik het oerlelijk vind. Dan zie ik andere dames die ook pas een borstvergroting hebben gehad en dan denk ik echt WAUW! ik ben jaloers.

 

Het lijkt net of mijn linker borstbeen soort van afgeplat is. Het is moeilijk uit te leggen. En de vorm in het geheel vind ik ook verschrikkelijk. Nu weet ik dat het pas 6 weken geleden is en dat ik geduld moet hebben maar ik denk echt HOE komt dit ooit nog goed.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim, wat vervelend dat je niet tevreden bent met het resultaat, ze zeggen dat het een hele tijd duurt voordat je het eindresultaat echt ziet. Iedereen  geneest natuurlijk anders. Kan het niet gewoon vocht zijn wat je aan één kant misschien meer vasthoud? Als ik na jou foto's kijk dan zie ik wel wat je bedoelt.  Heb je al contact opgenomen met je plastisch chirurg om je zorgen te bespreken. Misschien kan deze je gerust stellen, en is het gewoon een kwestie van tijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Shadow zei:

Hoi Kim, wat vervelend dat je niet tevreden bent met het resultaat, ze zeggen dat het een hele tijd duurt voordat je het eindresultaat echt ziet. Iedereen  geneest natuurlijk anders. Kan het niet gewoon vocht zijn wat je aan één kant misschien meer vasthoud? Als ik na jou foto's kijk dan zie ik wel wat je bedoelt.  Heb je al contact opgenomen met je plastisch chirurg om je zorgen te bespreken. Misschien kan deze je gerust stellen, en is het gewoon een kwestie van tijd. 

De protheses zijn dual plane geplaatst dus ik zal sowieso wat meer geduld moeten hebben maar dit gaat er steeds vreemder uit zien.


Ik word deze week als het goed is nog teruggebeld door de chirurg. Ik heb telefonisch contact gehad met de verpleegkundige, mijn verhaal uitgelegd en ze snapte mijn zorgen. Ze hebben nog geprobeerd om mijn afspraak van 22-3 naar voren te halen maar dat was helaas niet mogelijk.

 

ik heb vanmiddag de foto’s doorgestuurd naar Bergman dus ik ben heel benieuwd wat de chirurg er van zegt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je je zorgen kenbaar hebt gemaakt.  En foto s doorgestuurd hebt.  Wat dit is natuurlijk echt niet fijn. Jammer dat ze je afspraak niet wat na voren konden halen. Maar je hebt gelukkig foto s kunnen sturen en hopelijk kan de chirurg zo al wat van je zorgen  wegnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shadow ik moest gister uiteindelijk toch nog even langs bij de verpleegkundige bij Bergman. Ze heeft extra foto’s gemaakt en alles doorgestuurd naar de chirurg. 
 

Ik werd op de terugweg al gebeld! Hij denkt dat de prothese gedraaid is en wil er graag zelf naar kijken. 15-2 heb ik een afspraak bij hem. Ik ben nu heel benieuwd of de prothese daadwerkelijk is gedraaid en wat ze daar aan kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je toch langs mocht komen.  Maar ze zien dus ook dat er waarschijnlijk iets niet klopt. Heb ook geen idee wat er normaal gedaan word als er een prothese gedraaid zit.  Hoop voor je dat het allemaal meevalt en dat  als er wat mis is ze je snel kunnen helpen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.