Ga naar inhoud

Voorstellen


Ellementra

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Elle, Nederlands is niet mijn moeder taal maar ik probeer steeds mijn best, het spijt mij als jullie mij niet verstaan. 

Ik ben 39, moeder van 3 kinderen. Ik heb mijn eerste consulaat aankomemde vrijdag (14 januari) voor een borst vergroting met dr. J. Zguricas. Ik heb anxiety en diabetes type 1, als iemand evaring heeft met borstvergroting en diabetes zal ik dat echt waarderen. 

Dank als je dit leest

Groet Elle x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik zou deze maand op de 18de geopereerd maar helaas mag het niet want mijn suikers zijn te hoog volgens de anesthesiologost dus afspraak gaat niet door 😢, suikers moet omlaag dan mag ik weer bellen. Bah. Ik snap het wel maar het doet pijn. Hopelijk een insuline pump binnenkort 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-3-2022 om 08:56, Ellementra zei:

Ik zou deze maand op de 18de geopereerd maar helaas mag het niet want mijn suikers zijn te hoog volgens de anesthesiologost dus afspraak gaat niet door 😢, suikers moet omlaag dan mag ik weer bellen. Bah. Ik snap het wel maar het doet pijn. Hopelijk een insuline pump binnenkort 🤞

Hoi Elle, dat is balen zeg ook al is het belangrijk dat deze waardes goed zijn natuurlijk. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik hoop voor je dat je alsnog snel een nieuwe operatiedatum krijgt. Sterkte met wachten! Groetjes, Nanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Ellementra

 

Wat vervelend dat je operatie niet doorgegaan is! Mag ik vragen of je een speciaal dieet hebt? Of moet je elke dag alleen insuline spuiten? Heb je een goede begeleiding voor je diabetes?
Niet alleen voor je operatie, maar ook voor je lichaam is het natuurlijk beter als je suikers onder controle zijn.

Ik hoop dat je suikers snel weer naar normale waarden zakken en je binnenkort geopereerd mag worden! Gelukkig heeft jouw plastisch chirurg wel gekozen voor veiligheid. Je hebt meer kans op complicaties als je suikers niet goed zijn, dus goed van je pc om daar de juiste afweging in te maken. Wel heel vervelend dat je nu dus niet op de datum geopereerd bent, die je gepland had staan..

Is een insuline pomp een optie bij jou? Heb je daar al over gesproken met je behandelend arts?

Succes!!

 

xx BB

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Bb, ik wist niet dat je een antwoord heeft geplaatst, mijn excuses hiervoor. 

Ik vind het ook verstandig, health first natuurlijk.ik heb diabetes sinds mijn 7de, altijd aan het schommelen, ik heb medere dingen ik moet meeleven dus het blijft ingewikkeld maar Ik heb sinds de tijd beter waardes en inderdaad nu een insuline pomp (zit nu op me 2de week) mijn waardes waren al beter en een telefoontje met meneer anesthesiologost en ik mag nog een afspraak maken met hem dus hopelijk blijft het zo door en voor ik weet heb ik mijn boobies! 

 

Dankje voor je reactie 

Liefs Steffi xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
On 3/4/2022 at 8:15 PM, best_boobie said:

Hallo @Ellementra

 

Wat vervelend dat je operatie niet doorgegaan is! Mag ik vragen of je een speciaal dieet hebt? Of moet je elke dag alleen insuline spuiten? Heb je een goede begeleiding voor je diabetes?
Niet alleen voor je operatie, maar ook voor je lichaam is het natuurlijk beter als je suikers onder controle zijn.

Ik hoop dat je suikers snel weer naar normale waarden zakken en je binnenkort geopereerd mag worden! Gelukkig heeft jouw plastisch chirurg wel gekozen voor veiligheid. Je hebt meer kans op complicaties als je suikers niet goed zijn, dus goed van je pc om daar de juiste afweging in te maken. Wel heel vervelend dat je nu dus niet op de datum geopereerd bent, die je gepland had staan..

Is een insuline pomp een optie bij jou? Heb je daar al over gesproken met je behandelend arts?

Succes!!

 

xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 24-7-2022 om 17:57, Ellementra zei:

Heeft iemand aub tips voor na het operatie? 🙏🌹

Rustig aan doen, rusten, ellebogen niet boven je schouders, niks tillen, op je rug slapen, gezond eten en drinken en verder alles doen wat je PC gezegd heeft😊

 

Heel veel succes met je herstel😊

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.