Jump to content

1050 cc bij 1e borstvergroting.

Recommended Posts

Hoi allen, 

Na een 1e consult bij een arts waarbij ik af heb gehaakt omdat hij niet kan voldoen aan mijn wensen...

(Ik wil groot en rond en arts is zeeeer voorzichtig en wil zelfs minder plaatsen dan wat er staat voor mijn borstbreedte.)

Heb ik gister een consult gehad bij een andere arts.

Deze arts gaf aan dat er qua borstbreedte 925cc Motiva Corsé in kan, echter is de 1050cc ook een optie.

Ik zal dan een kleine sideboob krijgen maar dat vind ik niet erg daar ik groot en rond als wens heb.

Nu hoor ik veel mensen schrikken dat de arts direct zoveel aantal cc's wil/ durft te plaatsen gezien het mijn eerste bv is en geen wissel.

Door deze reacties van mensen begin ik te twijfelen of dit vaker wordt gedaan?

Graag hoor ik jullie ervaringen en eventueel tips :)

@Syl1986Heeeel herkenbaar😊. Ik krijg as dinsdag 1050cc. Dit is ook mijn eerste borstvergroting 😅. Nou is mijn situatie misschien wel anders aangezien ik 4 kids verder ben en behoorlijke theezakjes heb🤣

Ik heb ook altijd gezegd als ik het doe dan doe ik het goed. En grote borsten zijn toch altijd stiekem wel mijn wens geweest🙈.

Dus super blij was ik, toen een goed aangeschreven dokter (Dr Nio) mij vertelde dat ik uit zou komen op 1050cc. 🎊🎊. Met zijn kennis en ervaring durf ik het zeker wel aan en kan niet wachten tot het dinsdag is🥰

@Maria1382

Jaaaaa ik heb jou laatst gesproken op mijn vorige bericht in het voorsteltopic.

Spannend hoor, voor jou zit het er nu echt aan te komen 😍

Mja ik heb 2 kinderen, tieners ondertussen, en hierdoor cup lege theezakjes. Dus herkenbaar.

Vanwege vakantie op werk kan ik helaas pas in maart geopereerd worden dus moet echt nog geruime tijd geduld hebben.

Moeilijk hoor, daar ik er nu echt voor wil gaan.

Dr. Hupkens gaf aan dat een lift niet nodig was, daar ben ik erg blij mee.

Zeker omdat ik hoorde dat hij redelijk snel tot een lift overgaat.

Hij gaf aan dat ik wel voldoende huid over heb, waardoor deze grote makkelijk zou kunnen passen.

Indien ik een prothese onder de 725cc wilde, was zijn advies wel om een lift te nemen daar er anders een groter risico op doublebubble zou zijn. Dit gezien mijn borstplooi verder naar beneden hangt door de zwangerschappen.

Bij een grotere prothese smelt het samen, aldus Hupkens.

Ben echt wel erg tevreden met zijn advies daar hij mij kan geven wat ik wens...

Ik wens je heel veel succes dinsdag en hoop op een voorspoedig herstel!

Ben benieuwd naar je foto's wanneer je eindelijk kan genieten van je nieuwe boobies 🙂

Op 23-11-2021 om 22:45, Syl1986 zei:

@Maria1382

Jaaaaa ik heb jou laatst gesproken op mijn vorige bericht in het voorsteltopic.

Spannend hoor, voor jou zit het er nu echt aan te komen 😍

Mja ik heb 2 kinderen, tieners ondertussen, en hierdoor cup lege theezakjes. Dus herkenbaar.

Vanwege vakantie op werk kan ik helaas pas in maart geopereerd worden dus moet echt nog geruime tijd geduld hebben.

Moeilijk hoor, daar ik er nu echt voor wil gaan.

Dr. Hupkens gaf aan dat een lift niet nodig was, daar ben ik erg blij mee.

Zeker omdat ik hoorde dat hij redelijk snel tot een lift overgaat.

Hij gaf aan dat ik wel voldoende huid over heb, waardoor deze grote makkelijk zou kunnen passen.

Indien ik een prothese onder de 725cc wilde, was zijn advies wel om een lift te nemen daar er anders een groter risico op doublebubble zou zijn. Dit gezien mijn borstplooi verder naar beneden hangt door de zwangerschappen.

Bij een grotere prothese smelt het samen, aldus Hupkens.

Ben echt wel erg tevreden met zijn advies daar hij mij kan geven wat ik wens...

Ik wens je heel veel succes dinsdag en hoop op een voorspoedig herstel!

Ben benieuwd naar je foto's wanneer je eindelijk kan genieten van je nieuwe boobies 🙂

Dank je wel❤!!  Ja schiet echt op nu... dinsdag is het zover. Eindelijk na zoveel jaren lezen, dromen, twijfelen..pffff

Maar wat fijn om te lezen dat je geen lift nodig hebt.  Dan had ik misschien nog groter moeten nemen 😳🤣. Nee vind 1050cc heftig genoeg en hij zal wel weten waarom de lift er er alsnog  bij moet. Zeg toch 4 kids hebben behoorlijke theezakjes veroorzaakt  😅 

Heb je al een datum staan? Of ga nog verder kijken. Spannend proces hoor maar wel leuk en zeker lekker van genieten!!! 

Ik zal zeker foto's erbij plaatsten..  als de "before" foto's lukte🙈🥴  dan worden de "afther" foto's hopelijk een eitje😍🙏😁

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.