Ga naar inhoud

1050 cc bij 1e borstvergroting.


Syl1986

Aanbevolen berichten

Hoi allen, 

 

Even voorstellen; 

Sylvana, moeder van 2 tieners en al jarenlang ontevreden over mijn borsten.

Nu eindelijk de knoop doorgehakt voor een borstvergroting.

 

Afgelopen week mijn eerste consult gehad bij Dr. Donders, Veldhovenkliniek. Vriendelijke man en was een positief gesprek.

Hij raadde 570 of 620 cc Mentor Xtra aan, dual plane.

Situatie nu: B 75. Borsten niet hangend maar volume verloren aan de bovenkant door zwangerschappen.

 

Ik wil mijzelf nog wel bij 1 of 2 andere artsen oriënteren, hebben jullie goede ervaringen met artsen rondom Hasselt (België) of Noord Brabant?

(Dit i.v.m. reistijd.)

 

Ik heb een borstbreedte van 15 cm en vraag mij af wat jullie ervaringen zijn qua aantal CC ?

Ik wil namelijk niet achteraf balen van te kleine protheses.

Mijn wens : p*rnoborsten, om het maar grof te zeggen ;) .

 

Zie graag jullie tips, adviezen en verhalen tegemoet! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Syl1986 wat leuk dat je deze stap gaat zetten!! Het is een hele spannende en bijzondere periode😊

 

Ik ben 30 nov as aan de beurt🤩. Na 4 kids en jarenlang inlezen/ rond kijken ook eindelijk de knoop doorgehakt. Ik kan niet wachten!!! 

 

Probeer idd bij meerdere op consult te gaan, want dit kan al erg uit een lopen en volg uiteindelijk je gevoel💯

 

Ik las het woord p*rnoborsten🤣. Ik heb gekozen voor Dr.Nio van park klinieken. Hij staat bekend dat hij mooie GROTE borsten kan creëren. Een erg gewilde arts voor heel veel dames die wat groter willen. Heeft ook wel een wachtlijst maar dat had ik er graag voor over.  Ik krijg 1050cc + lift. Hij zit in Rotterdam. 

 

In België zit volgens mij Plovier die ook wel raad weet met grote borsten👍🏼 

 

De spanning blijft, het is niet zomaar iets natuurlijk. Maar een juiste keuze maken qua arts en daar 100% achter staan en zelf nu al trots op zijn geeft wel heeeeel veel rust ❤

 

Succes😊😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maria1382

Bedankt voor je lieve reactie ! 

Ik heb even op je profiel gespiekt bij je verhalen en zie dat jij grote protheses zal krijgen á 1050 cc 😍

Wauw ! Dat is zowat mijn droom haha.

Mag ik vragen wat je borstbreedte is waardoor je deze grootte kan laten plaatsen? 

En welk merk protheses ga je krijgen?

 

Dr. Nio heb ik al veel over gelezen inderdaad, zal daar toch eens een consult aanvragen daar ik wil zien wat hij mij kan bieden qua mijn wensen.

Lange wachttijd.. weet jij hoelang ongeveer ? 

Dit omdat ik al vrij heb genomen van werk, begin maart.

Werk in de zorg dus moest op voorhand al vakantie aanvragen om te herstellen. Dit ruim genomen omdat ik groot wil en Dr. Donders aangaf dat het herstel dan fikser zal zijn dan bij kleine protheses. 

 

Dr. Plovier nog niet over gehoord, ga hem wel opzoeken.

Bedankt voor je advies !

 

Ik wil jou heel veel succes toewensen alsook een voorspoedig herstel 🌸

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Syl1986

Mijn breedte weet ik eigenlijk niet precies... Ik heb je even toegevoegd aan mijn albums😊. Dan kan je mijn huidige situatie zien. Niet schrikken hoor🙈 4 kids verder zijn het echt lelijke en ongelijke theezakjes geworden🤣 

Maar goed daarom wil ik dit ook zoooo graag❤ 

 

Dr. Nio heeft eerst aardig wat opgemeten.

 

Ik mocht toen gaan passen en toen ik tevreden was gaf hij aan dit is 1050cc😳. Schrok zelf ook van het aantal cc maar het was wel wat ik mooi vond en wat ook mogelijk was natuurlijk. 

 

Dank je wel en zal hier ook zeker mijn verslag doen en foto's plaatsten 😊😘

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Syl1986

Ik word geopereerd door dr. Donders 27 december 😃

Maar aan jou borstbreedte te zien kun je denk ik nog wel ietsje groter hoor met de mentor xtra.

Ik zal even de tabel toevoegen.

Omdat dit een prothese is met heel veel projectie is ie vrij smal, volume gaat echt naar voren toe.

Verder weet ik zo geen kliniek in de buurt die grote protheses plaatst.

Alleen hoor ik hier vaak dr. Plovier ook voorbij komen, wellicht is dit dan kwa afstand beter te doen dan hij dr. Nio.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allen, 

 

Na een 1e consult bij een arts waarbij ik af heb gehaakt omdat hij niet kan voldoen aan mijn wensen...

(Ik wil groot en rond en arts is zeeeer voorzichtig en wil zelfs minder plaatsen dan wat er staat voor mijn borstbreedte.)

 

Heb ik gister een consult gehad bij een andere arts.

Deze arts gaf aan dat er qua borstbreedte 925cc Motiva Corsé in kan, echter is de 1050cc ook een optie.

Ik zal dan een kleine sideboob krijgen maar dat vind ik niet erg daar ik groot en rond als wens heb.

 

Nu hoor ik veel mensen schrikken dat de arts direct zoveel aantal cc's wil/ durft te plaatsen gezien het mijn eerste bv is en geen wissel.

Door deze reacties van mensen begin ik te twijfelen of dit vaker wordt gedaan?

Graag hoor ik jullie ervaringen en eventueel tips :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Syl1986Heeeel herkenbaar😊. Ik krijg as dinsdag 1050cc. Dit is ook mijn eerste borstvergroting 😅. Nou is mijn situatie misschien wel anders aangezien ik 4 kids verder ben en behoorlijke theezakjes heb🤣

 

Ik heb ook altijd gezegd als ik het doe dan doe ik het goed. En grote borsten zijn toch altijd stiekem wel mijn wens geweest🙈.

Dus super blij was ik, toen een goed aangeschreven dokter (Dr Nio) mij vertelde dat ik uit zou komen op 1050cc. 🎊🎊. Met zijn kennis en ervaring durf ik het zeker wel aan en kan niet wachten tot het dinsdag is🥰

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maria1382

Jaaaaa ik heb jou laatst gesproken op mijn vorige bericht in het voorsteltopic.

Spannend hoor, voor jou zit het er nu echt aan te komen 😍

 

Mja ik heb 2 kinderen, tieners ondertussen, en hierdoor cup lege theezakjes. Dus herkenbaar.

Vanwege vakantie op werk kan ik helaas pas in maart geopereerd worden dus moet echt nog geruime tijd geduld hebben.

Moeilijk hoor, daar ik er nu echt voor wil gaan.

 

Dr. Hupkens gaf aan dat een lift niet nodig was, daar ben ik erg blij mee.

Zeker omdat ik hoorde dat hij redelijk snel tot een lift overgaat.

Hij gaf aan dat ik wel voldoende huid over heb, waardoor deze grote makkelijk zou kunnen passen.

Indien ik een prothese onder de 725cc wilde, was zijn advies wel om een lift te nemen daar er anders een groter risico op doublebubble zou zijn. Dit gezien mijn borstplooi verder naar beneden hangt door de zwangerschappen.

Bij een grotere prothese smelt het samen, aldus Hupkens.

Ben echt wel erg tevreden met zijn advies daar hij mij kan geven wat ik wens...

 

Ik wens je heel veel succes dinsdag en hoop op een voorspoedig herstel!

Ben benieuwd naar je foto's wanneer je eindelijk kan genieten van je nieuwe boobies 🙂

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-11-2021 om 22:45, Syl1986 zei:

@Maria1382

Jaaaaa ik heb jou laatst gesproken op mijn vorige bericht in het voorsteltopic.

Spannend hoor, voor jou zit het er nu echt aan te komen 😍

 

Mja ik heb 2 kinderen, tieners ondertussen, en hierdoor cup lege theezakjes. Dus herkenbaar.

Vanwege vakantie op werk kan ik helaas pas in maart geopereerd worden dus moet echt nog geruime tijd geduld hebben.

Moeilijk hoor, daar ik er nu echt voor wil gaan.

 

Dr. Hupkens gaf aan dat een lift niet nodig was, daar ben ik erg blij mee.

Zeker omdat ik hoorde dat hij redelijk snel tot een lift overgaat.

Hij gaf aan dat ik wel voldoende huid over heb, waardoor deze grote makkelijk zou kunnen passen.

Indien ik een prothese onder de 725cc wilde, was zijn advies wel om een lift te nemen daar er anders een groter risico op doublebubble zou zijn. Dit gezien mijn borstplooi verder naar beneden hangt door de zwangerschappen.

Bij een grotere prothese smelt het samen, aldus Hupkens.

Ben echt wel erg tevreden met zijn advies daar hij mij kan geven wat ik wens...

 

Ik wens je heel veel succes dinsdag en hoop op een voorspoedig herstel!

Ben benieuwd naar je foto's wanneer je eindelijk kan genieten van je nieuwe boobies 🙂

 

 

Dank je wel❤!!  Ja schiet echt op nu... dinsdag is het zover. Eindelijk na zoveel jaren lezen, dromen, twijfelen..pffff

 

Maar wat fijn om te lezen dat je geen lift nodig hebt.  Dan had ik misschien nog groter moeten nemen 😳🤣. Nee vind 1050cc heftig genoeg en hij zal wel weten waarom de lift er er alsnog  bij moet. Zeg toch 4 kids hebben behoorlijke theezakjes veroorzaakt  😅 

 

Heb je al een datum staan? Of ga nog verder kijken. Spannend proces hoor maar wel leuk en zeker lekker van genieten!!! 

 

Ik zal zeker foto's erbij plaatsten..  als de "before" foto's lukte🙈🥴  dan worden de "afther" foto's hopelijk een eitje😍🙏😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...

1050 lijkt me echt heel veel. Ik heb de motiva round 925cc high profile sinds maart 2019. Door Nio. Ik heb enkele recente foto’s gepost. Ik ben 1m76 en weeg een 85kg. Cupmaat is een 85G

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Vind ze erg mooi . Zelf krijg ik nu 540 cc enmoet zeggen dat ik dat best veel vind , ik heb nu 520 cc ronde hoge projectie en cup maat 80F 

mik moet ze wisselen vw capselvorm en de arts raadde me nu 540 anatomische aan omdat ik nu boven de borst heel erg de prothese zie en zou dat nu minder krijgen . Door de anatomische in extra hoge projectie te kiezen zouden het toch volle borsten worden moet zeggen dat ik het wel spannend vind omdat ik eerder 2 keer rond genomen had .

hoop dat ze inderdaad vol blijven en mijn cup maat ook dat is wel mijn wens en de arts vond dat kon met deze implantaten B LITE zouden ook een stuk lichter zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.