Jump to content

Recommended Posts

Hoi allen, 

Even voorstellen; 

Sylvana, moeder van 2 tieners en al jarenlang ontevreden over mijn borsten.

Nu eindelijk de knoop doorgehakt voor een borstvergroting.

Afgelopen week mijn eerste consult gehad bij Dr. Donders, Veldhovenkliniek. Vriendelijke man en was een positief gesprek.

Hij raadde 570 of 620 cc Mentor Xtra aan, dual plane.

Situatie nu: B 75. Borsten niet hangend maar volume verloren aan de bovenkant door zwangerschappen.

Ik wil mijzelf nog wel bij 1 of 2 andere artsen oriënteren, hebben jullie goede ervaringen met artsen rondom Hasselt (België) of Noord Brabant?

(Dit i.v.m. reistijd.)

Ik heb een borstbreedte van 15 cm en vraag mij af wat jullie ervaringen zijn qua aantal CC ?

Ik wil namelijk niet achteraf balen van te kleine protheses.

Mijn wens : p*rnoborsten, om het maar grof te zeggen ;) .

Zie graag jullie tips, adviezen en verhalen tegemoet! 

@Syl1986 wat leuk dat je deze stap gaat zetten!! Het is een hele spannende en bijzondere periode😊

Ik ben 30 nov as aan de beurt🤩. Na 4 kids en jarenlang inlezen/ rond kijken ook eindelijk de knoop doorgehakt. Ik kan niet wachten!!! 

Probeer idd bij meerdere op consult te gaan, want dit kan al erg uit een lopen en volg uiteindelijk je gevoel💯

Ik las het woord p*rnoborsten🤣. Ik heb gekozen voor Dr.Nio van park klinieken. Hij staat bekend dat hij mooie GROTE borsten kan creëren. Een erg gewilde arts voor heel veel dames die wat groter willen. Heeft ook wel een wachtlijst maar dat had ik er graag voor over.  Ik krijg 1050cc + lift. Hij zit in Rotterdam. 

In België zit volgens mij Plovier die ook wel raad weet met grote borsten👍🏼 

De spanning blijft, het is niet zomaar iets natuurlijk. Maar een juiste keuze maken qua arts en daar 100% achter staan en zelf nu al trots op zijn geeft wel heeeeel veel rust ❤

Succes😊😘

@Maria1382

Bedankt voor je lieve reactie ! 

Ik heb even op je profiel gespiekt bij je verhalen en zie dat jij grote protheses zal krijgen á 1050 cc 😍

Wauw ! Dat is zowat mijn droom haha.

Mag ik vragen wat je borstbreedte is waardoor je deze grootte kan laten plaatsen? 

En welk merk protheses ga je krijgen?

Dr. Nio heb ik al veel over gelezen inderdaad, zal daar toch eens een consult aanvragen daar ik wil zien wat hij mij kan bieden qua mijn wensen.

Lange wachttijd.. weet jij hoelang ongeveer ? 

Dit omdat ik al vrij heb genomen van werk, begin maart.

Werk in de zorg dus moest op voorhand al vakantie aanvragen om te herstellen. Dit ruim genomen omdat ik groot wil en Dr. Donders aangaf dat het herstel dan fikser zal zijn dan bij kleine protheses. 

Dr. Plovier nog niet over gehoord, ga hem wel opzoeken.

Bedankt voor je advies !

Ik wil jou heel veel succes toewensen alsook een voorspoedig herstel 🌸

@Syl1986

Mijn breedte weet ik eigenlijk niet precies... Ik heb je even toegevoegd aan mijn albums😊. Dan kan je mijn huidige situatie zien. Niet schrikken hoor🙈 4 kids verder zijn het echt lelijke en ongelijke theezakjes geworden🤣 

Maar goed daarom wil ik dit ook zoooo graag❤ 

Dr. Nio heeft eerst aardig wat opgemeten.

Ik mocht toen gaan passen en toen ik tevreden was gaf hij aan dit is 1050cc😳. Schrok zelf ook van het aantal cc maar het was wel wat ik mooi vond en wat ook mogelijk was natuurlijk. 

Dank je wel en zal hier ook zeker mijn verslag doen en foto's plaatsten 😊😘

@Syl1986

Ik word geopereerd door dr. Donders 27 december 😃

Maar aan jou borstbreedte te zien kun je denk ik nog wel ietsje groter hoor met de mentor xtra.

Ik zal even de tabel toevoegen.

Omdat dit een prothese is met heel veel projectie is ie vrij smal, volume gaat echt naar voren toe.

Verder weet ik zo geen kliniek in de buurt die grote protheses plaatst.

Alleen hoor ik hier vaak dr. Plovier ook voorbij komen, wellicht is dit dan kwa afstand beter te doen dan hij dr. Nio.

Screenshot_20211021-134128_Gallery.jpg

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.