Ga naar inhoud

Prothese wissel


Aanbevolen berichten

Hallo dames, 

 

Ik wil volgend jaar geopereerd worden voor een prothese wissel. Ik heb me op jonge leeftijd van 21 laten opereren en nu na 10 jaar wil ik de implantaten laten vervangen. 

 

Wie heeft goede ervaringen in een kliniek in België? 

En hoeveel cc hebben jullie? 

 

Ik heb zelf 250cc. Ik was veel afgevallen en wilde vooral m'n borsten weer opvullen met een klein beetje extra. Nu ben ik van mening dat ik ze iets steviger en ronder wil. Zal dus iets groter gaan maar wil geen extreem grote borsten. Ben aan 't denken tot max 400cc. Wie o wie heeft dit en wat is jullie mening hierover?

 

Groetjes nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Nicole,

Ik heb zelf nog heen ervaring, ik krijg mijn bv 27 december.

Ik krijg 405cc. Ik zal je een foto sturen als het achter de rug is.

Ik weet niet of je de operatie al snel wil plannen. Maar anders heb je er misschien wat aan😊

Ik heb zelf met de zoekfunctie naar afbeeldingen van 400 cc gezocht, om zo een beeld te krijgen hoe dat er ongeveer uit zal komen te zien.

 

Kwa kliniek in België kan ik je helaas niks aanraden.

Ik ga zelf naar kliniek veldhoven en ben daar tot nu toe echt heel erg tevreden over. Ik word geopereerd door Dr. Donders.

En de 2 consults waren super fijn, ze luisterden echt goed naar me en namen de tijd om alles te beantwoorden.

Wellicht is veldhoven nog te doen kwa afstand voor je.

En de prijzen daar vallen ook nog mee.

 

Heel veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nic.olehoi hoi, 

 Ik krijg 7 Dec een wissel bij Plovier in België, ben voor mijn eerst BV hier ook geweest en altijd tevreden over geweest. 
Ik heb nu 385 cc allergan protheses dual plane geplaatst… ik kwam van een 75 A cup en heb nu een 75 E cup. 
Wil zelf nu wel iets meer cc denk zo rond de 550. 
 

super spannend allemaal, bij mij zijn de zenuwen dagelijks aanwezig maar lees veel dat een wissel niet zo heftig is qua pijn als een eerste BV… 

 

heb je al een consult gehad ergens? Plovier vind ik een goede arts misschien een optie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op 17-11-2021 om 07:47, Lizzzz zei:

@Nic.olehoi hoi, 

 Ik krijg 7 Dec een wissel bij Plovier in België, ben voor mijn eerst BV hier ook geweest en altijd tevreden over geweest. 
Ik heb nu 385 cc allergan protheses dual plane geplaatst… ik kwam van een 75 A cup en heb nu een 75 E cup. 
Wil zelf nu wel iets meer cc denk zo rond de 550. 
 

super spannend allemaal, bij mij zijn de zenuwen dagelijks aanwezig maar lees veel dat een wissel niet zo heftig is qua pijn als een eerste BV… 

 

heb je al een consult gehad ergens? Plovier vind ik een goede arts misschien een optie?

 

Bij welke kliniek ben je geweest? Ik vind op internet meerdere plovier dokters.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.