Ga naar inhoud

Jopie: 27 april 2011: Dr. de Blecourt: Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben 12 februari op consult geweest bij dr. de Blecourt. Ik ben 1,79 lang en weeg 61 kilo. Dokter de blecourt adviseerde mij 250cc, hij kijkt dan op de operatie zelf wat het mooiste wordt (220cc, 240cc of 260cc). Bij mij wordt de prothese voor de spier geplaatst, ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat worden. Ik heb nu cup 75A en ik hoop naar een volle C cup te gaan. Heeft iemand van jullie hetzelfde aantal cc gekregen en daar misschien foto's van? Alle andere ervaringen en reacties lees ik graag:)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jopie,

Welkom! :D

Ik ben een stuk kleiner dan jou (1,58m) maar heb wel ongeveer zoiets aan cc gekregen, nl 200cc voor de spier, ben hiermee van een 70A/AA naar een 70C gegaan. Krijg je rond of anatomisch? Ik heb zelf anatomisch, stuur je zo m'n ww.

Nog veel lees- en postplezier op het forum! En veel aftelplezier naar je operatie!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan! :D

Ilona heeft 240cc gekregen, ronde half onder de spier en is hiermee ook van een 75A naar een 75C gegaan, precies zoals jij zou willen! Misschien kun je haar eens een pbtje doen voor haar album.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb hetzelfde postuur als dat jij hebt. En wil ook naar een volle c. Wel fijn dat ze hem bij jou voor de spier kunnen plaatsen.

Scheelt volgens mij weer een hoop pijn. Ik heb eind deze maand een consult bij de Bergmankliniek. Ben benieuwd wat ze bij mij

gaan adviseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Jopie, ik ben vorig jaar (april) geopereerd door dr. De blecourt. Ik ben 1.82 en weeg 58 kg. Vergelijkbaar met jou. Ook bij mij vertelde hij dat ie de uiteindelijke heoveelheid cc zou bepalen tijdens de operatie. Uiteindelijk heb ik 260 cc ronde protheses oor de spier gekregen. Herstel verliep super en ben zeer tevreden Ov. Het resultaat. Ik heb destijds en ook 5 maanden later nog foto's geplaatst. Misschien kun je deze nog bekijken. Mocht je nog iets willen weten........groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.