Ga naar inhoud

Afvallen na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen !

 

Ik ben sins een maand begonnen met op mijn eten te letten en heel veel wandelen , zo'n 3 uur per dag. Ik woog 69 en ik zit nu op 65,8 en wilde naar 60. Maar ineens sloeg de angst om mijn hart of dit geen grote invloed gaat hebben op mijn borsten ? Als je 9 kilo afvalt wat kan ik verwachten ? Het is niet erg als ze iets kleiner worden maar ik zou het wel erg vinden als je de prothes goed gaat zien , nu is dat nog niet het geval maar ik wil nog 5,8 kilo eraf . Iemand ervaring mee ?

 

 

Dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hallo ! 
Ik heb juli 2019 een wissel gehad ben 1,73 groot en woog toen 78 kg en nu schommel ik tussen 65-67 kg. Bij mij zijn ze in grootte niets veranderd alleen me omvangs maat van me bh is smaller geworden maar dat is logisch. Ligt er denk ik aan hoeveel eigen borst je van jezelf al hebt of had, ik was namelijk helemaal plat. Ik heb extra high profile eurosilicone implantaten en ondanks het aantal kilo dat afgevallen ben zie ik nog steeds niet overdreven randen en al helemaal niet als een bh aan heb. Mijne zijn trouwens ook dual plane geplaatst weet niet zeker of dat ook effect heeft op het zien van randen. Denk dat het ook gewoon per persoon verschilt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.