Ga naar inhoud

Shadow_86 : 4 maart 2011 : Dr Dedoncker : Vilvoorde


Aanbevolen berichten

Hey ladies,

bij deze stel ik me even voor.

Ik ben shadow_86, jonge mama(24j.) van 2 kleine meisjes(1 en 2 jaar).

Na 2 zwangerschappen en in het totaal 9 maand borstvoeding, zijn mijn boobs niet meer zo springlevend. Ze zijn boven mijn tepelhof echt leeg, vanaf mijn tepelhof en lager zit er nog wat klier en vetweefsel. Mijn afvalrace van meer dan 20 kilo heeft er niet veel aan geholpen.

Dus maar 1 remedie, naast die push-ups, een borstvergroting.

Ik heb vorige week woensdag mijn eerste consult gehad met Dr. Dedoncker (az jan portaels vilvoorde). Ik had hem mijn probleem al eens gemaild, hij liet me daar zeer snel op weten dat het kon opgelost worden met een BV alleen (dus geen lift nodig).

Woensdag raadde hij mij een prothese van 350cc aan voor de spier.(hij wil niet lager gaan omdat ik graag de borsten zou willen die ik heb met mijn 80D push-upke van hünkermuller heb :D)

dus voila, samen een datum geprikt en hup vrijdag is het zover.

dan worden mijn boobs herboren met behulp van Eurosilicone Rond MP 350cc voor de spier.

Het enige woor ik mijn hoofd nog over breek is: ikword de eerste dagen ingetaped, na 1 à 2 weken mag ik een sportbh aan, ik heb alleen geen idee welke maat en merk ik moet nemen.

Oh ja, nog een klein weetje, ik ben herstellende van een buikwandcorrectie, 16/02 hebben ze 1.2kilo weggesneden, dus binnenkort ben ik een hot mama ;)

grtz

shadow_86

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

hahahaha..hot mama..nog maar 3 daagjes ..ben je al een beetje hersteld vanje andere operatie?...en 350 cc met een d cup al gaat zekr wel een E opleveren ...gaat vast erg mooi worden Krijg je trouwens van de kliniek geen bh?..ik zuo anderes een paar veshillende maten kopen ( kan je toch terug brengen als ze niet blijken te passen)

in ieder geval heeel veel sucsess vrijdag ....hoe laat word je geholpen ?

groetjes emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Emmy,

Ik heb helemaal geen last van mijn buikwandcorrectie, ik heb echt een top herstel gehad. Maar ik zweer en geloof trouw bij mijn vitamine C en D en arnica supplementje ... Ik ben er zeker van dat het deels hierdooor komt dat ik zo springlevend ben.

Helaas krijg ik van de kliniek geen bh :( wat ik eigenlijk sneu vind, voor 2950 EURO mag dat er wel bij zitten denk ik dan ...

Morgen ga ik al eens kijken bij een paar winkels voorde prijs enzo, maar om te kopen, dat zal ikdenk ik pas doen volgende week, met het verband aan ... ik denk dat ik dan het minst kans ga hebben op een miskoop.

vrijdag moet ik om 06.45 mijn inschrijven en om 8 uur is het al aan mij ... maar pc zei dat ik pas tegen 17u à 18u mag vertrekken naar huis. (jak dan moet ik dat vies eten van daar ook nog door mijn strot krijgen :D)

welke ingreep heb jij laten doen?

welk merk had jij van bh na de ingreep?

groetjes

shadow

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo even een updateje,

Ik denk dat heel mijn geschiedenis van mijn webbrowser vol staat met het borstenforum :D incl. alle dames hun boobs :D

ik ben liçchtjes verslaafd, wat enkel goed is natuurlijk.

Morgen zal ik wat minder komen piepen, ik moet namelijk nog wat dingen doen ...

Ja hoor nog 3 nachtjes slapen en het is zover.

ik stalk mijn vriend om de 5 min met de vraag of hij het nog steeds goed vind dat ik dit laat doen. hij is namelijk van mening dat mijn tweeling perfect is en geen extentie nodig heeft, maar hij verstaat wel waarom ik het wil.

Morgen ga ik ook evenlangs hema en hunkemoller langs, gewoon om eens te kijken welke sportbh's zij allemaal hebben.

zo nu ga ik nog wat bijlezen ...

grtz

shadow

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shadow,

Welkom! :D

Whaaaa spannend zeg, nog maar 3 nachtjes slapen! Wat zul jij er toppie uitzien komende zomer met je restyling! Bij hema hebben ze ook goede sportbh's, die voor zware sporten sportbehaBRcup_B-E-21700077-Normal.jpg is zeker geschikt, en de padded sportbh padded_sportbehaBRcup_A-D-21747299-Normal.jpg is handig als je eens een meer uitgesneden topje aan wilt. En ze zijn ook niet duur, ook mooi meegenomen.

Succes met nog even aftellen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey eefje,

ik ben vandaag eens langs hema gegaan, eerst en vooral wil ik verhuizen naar NL :D bij julli ekomt deze bh op 16 EURO bij ons op18 EURO en je kan hier in belgië niet online bestellen.

Die padded sportbh ziet er wel leuk uit en vrij stevig maar idd misschien niet zo geschikt om heel je herstel te dragen (toch niet in mijn geval :1bouncingboobs: )

alleen spijtig dat de heavy sportsbh er zo granny-achtig uitziet :unsure:

ik heb leuk vandaag mijn nageltjes laten doen, de 15de mooi naar de kapper ... de puntjes moeten eraf :) maar zoals gewoonlijk alleen de puntjes. ik heb nogal lang haar en ik hou het graag zo lang :D ik vind mij dat sexy staan :D

ben ook even naar de lingeriewinkel geweest, en wat marlies dekkers modelletjes bekeken :D ik krijg voor mijn verjaardag van mijn ventje een setje of 2 :D (hangt van de prijs af )

ja hoor na vrijdag ben ik sterk op weg om een lekkere mama te worden ;) al zeg ik het zelf (een beetje zelfvertrouwen inboezemen mag wel he :D)

ik ga dadelijk jouw fotokes eens bekijken se :D

grtz

Shadow

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** He Shadow,

Heeeeeel veel succes alvast als je morgen hier niet meer komt in ieder geval!!! En go for it girl!! Ik ben benieuwd naar je mooie opgevulde borsten straks, zal vast supermooi worden. Leuk he om een "hot mama" te zijn hihi. Als je jezelf dan vergelijkt met sommige anderen aan de schoolpoort moet ik soms wel gniffelen hoor...

Groetjes van Ingrid.

(van t andere forum hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd soms versta ik dat iet dat er van die vrouwen zijn die zelfs niet de moeite nemen van zich wat te verzorgen, neen gewoon een oude versleten training aan, afgesleten sneakers en haar dat in jaren geen model meer heeft gehad ... neen zo wil ik niet worden.

Laten we allesn als hot mama's aan die schoolpoort staan, misschien zien ze dan in dat ze hun man ook wel iets mogen gunnen :D

jaja ingridje, vrijdag is het zover :D, jij bent toch wel wat lucky geweest he, zo je 2 operaties in een. pff ik baal er wel van dat ik opnieuw die verdoving moet trotseren, ik hoop zo hard dat ik deze keer geen 5 keer moet braken!

hoe staat het verder met je buik? lekker strak?

op welke maat kom jij eigenlijk nu uit?

groetjes en bedankt allemaal voor de lieve en steunende woorden :D

shadow

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Shadow,

Je moet aan de narcotiseur al voordat je in slaap gaat vragen om spul in te spuiten tegen de misselijkheid! Dat schijnt echt goed te helpen. Zeggen hoor dat je de vorige keer zo ziek was!

Jaja, mn buikie is lekker strak, doe iedere dag volop buikspieroefeningen en merk dat t echt wel supermooi wordt.

Qua bh-maat zit ik nu op 80E of 75F, maar dat zou je er echt niet vanaf zien, een F-cup klinkt giga, en dat is t niet. Zaterdag lekker lingerie shoppen in Antwerpen, kreeg ik als cadeau van mijn broer voor mn operatie, lief he.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat spul ga ik zeker vragen ;D ik wil niet terug zo ziek zijn.

hmm buikspieroefeningen zijn nog niet aan de orde bij mij ;D

amai mmoi een 80E, dat zou ik ook wel willen.

Wat een fantastisch cadeauke van je broer!!!

mijn ventje word zot van mijn praatjes over borsten :D

bericht aan mijn ventje: nog even en ik praat er niet meer zo over :D ik zal er dan wel over wrijven :D

shadow

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo nog 1 keer slapen :D

ik heb in ieder geval een k*t nacht achter de rug ... constant wakker, niet goed liggen , nog eens draaien, dan weer te warm, oe zonder laken weer te fris ... haar dat in de weg ligt ... dan ligt mijn ventje weer om mijn staart .. ah zo een nacht wil ik niet meer

vandaag mijn spulletjes bij elkaar nemen voor morgen zodat ik smorgends snel klaar ben en hop naar vilvoorde kan :D

de zenuwen zijn er maar ik hou ze goed onder controle, beter dan de dagen voorheen.

mindset momenteel: boobies here i come :43::123::1bouncingboobs:

grtz

shadow :D

wish me luck :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shadow,

Klinkt of je er helemaal klaar voor bent!!! :104:Heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel succes morgen!!! Komt helemaal goed! Slaap nog lekker vannacht! Zie uit naar je verslagje! :101:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.