Ga naar inhoud

Shadow_86 : 4 maart 2011 : Dr Dedoncker : Vilvoorde


Aanbevolen berichten

super, vandaaghad ik weer energie :) dus ik hoop morgen eens even weg te kunnen ... ik heb namelijk veel last van die tape en van de PC mag ik hem eraf doen op de voorwaarde dat ik een goede sportbh aandoe.

hmmm als ik kan rijden met de wagen dan kan ik een gaan halen, anders is het mijn tijd uitzitten tot ik met de wagen kan rijden.

maar ik ga het alvast morgen proberen ...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

ja ik heb idd "geluk" dat het voor de spier is :D

ik laat jullie weten indien het gelukt is :D zo ja staan mijn schatties morgen te "blinken" in mijn album :D

welke sportbh had jij aan?

ik heb een dillema:

de hunkemuller is hier op 10min rijden en heeft een sportbh active 25 euro

de hema is 50min rijden en heeft de graad 3 sportbeha 18 euro...

mijn voorkeur gaat naar die van de hema omdat ik er al zoveel goeds van heb gehoord en van die hunkemullerbh niet ...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er eentje van de kliniek gekregen dus kan je r helaas niet mee helpen..

ik zou gewoon voor die bh gaan die jij het fijnst vind.. dan maar ietsje langer rijden of mis kun je hem wel bestelle op internet ? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey iedereen

vandaag een top dagje, ik voel het :D

het zonneke staat schoon aan den hemel, keb energie teveel, goed gehumeurd en geen pijn enniet te vergeten I'v got BIGGGGGGGGGGG boobies :D

straks ga ik voor een sportbhke gaan zien, ik hoopdat het autorijden lukt. Maar ik denk het wel hoor.

ik zal nog maar best 85 omtrek nemen zeker ... ik hou nog wat vocht vast en ik kan met die verband-tape niet meten hoeveel mijn omtrek is.

(normaal heb ik 79cm)

Maar ik ben er nog steeds rotsvast van overtuigd dat ik dikke borsten heb :D ja dr dedoncker weet wel hoe ze lekker volumineus te maken :D

oh ja voor ik het vergeet: bij het opstaan niet zoveel pijn meer gehad, zo ffkes steek trekgevoel maar na een halve min was het al over :D

pff maar 1 ding is niet cool: VOCHT!!!

gisteren woog ik 65kg

vandaag: 64.6kg

normaal weeg ik 62kg. (nou ja ik moet het gewicht van de siliconen ook in rekeing bregen bij mijn normaal gewicht dus moet er nog700 gram erbij :D)

nou ja, 1 ding: veel drinken en arnica slikken. Het zal wel beteren :D

ik kon vandaag mijn buikband ook op de normale positie aandoen, de dagen voorheen zat er 2 cm verschil op

Ik heb gisteren zo geprofiteerd van mijn ventje :D ik kan niet douchen dus moet ik mij aan de wastafel wassen, dus hebik maar hulpeloos gedaan en mijn ventje heeft mijn gewassen:D op momenten moest ik echt goed voelen of hij mij wel degelijk aanraakte met het washandje, hij was zo overvoorzichtig :D

twas best leuk, spijtig dat het al zo laat was en ik me nog niet optimaal voelde om mij te laten gaan, anders was het nog een heel leuk avondje geweest :125::46::3:

grtz

shadow

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo daarnet mijn sport bhke gaan halen :D

ik heb op een kleine 15 min rijden een kei gezellig, super tof lingeriewinkelke gevonden, een extreem goede service. Echt daar ga ik nog gaan, ze hebben er marlies dekkers :D

de mevrouw heeft me even opgemeten en zei, hmm normaal is dat een 80F maar gezien dat het om een sportbh gaat nemen we een 80E

ze komt aan met een witte fila sportbh met voorsluiting, ik doe die aan ... WAW wat een steun!!!! ik was direct verkocht :D

maar ik had aan de bh een klein beschadigingske gezien ... ik zei haar "oei, hij heeft hier een klein gaatje"

zij: oei das ni de bedoeling, hmm, wacht ik naai hem even en je krijgt hem aan 50%

VERKOCHT ik heb een te zalige sportbh voor maar 16 euro en hij komt niet mega hoog dus ik kan nog een mooi blousje aan :D

grtz

Shadow

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Whauw Shadow, wat gaat het je al goed he! Super dat je zo'n leuk winkeltje hebt gevonden in je buurt! Ik ben zaterdag in Antwerpen geslaagd in een heel leuk winkeltje, het heet Shamade, dus als je eens in Antwerpen bent moet je daar eens kijken, hebben ze een hoop in de toonbank wat erg leuk en sexie is ;-) Ook hadden ze er van die bustiers enzo van Jean Paul Gaultier, heb maar niet naar de prijs gevraagd...

Ik heb een wit kanten setje gekocht, bh heel fijn maar toch erg sexie (tot net iets boven de tepel) met een shortie die eigenlijk een string is maar aan de zijkanten enkel fijn kant, en een string erbij. Dat gevoel dat je dan krijgt als je jezelf ziet in zo'n mooi passend setje, zalig gewoon! Dan voel je je echt wel mooi, wie had dat ooit gedacht hihi.

Ging t goed met auto rijden eigenlijk? Wel fijn dat je niet zo afhankelijk bent he. En met dat zalige weer kan je weer ergens heen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey iedereen, vandaag heb ik ze een week :D

en zijn zijn nog steeds jummie :D

ben vandaag naar de hema geweest, pfff echt balen, geen enkele sportbh in mijn maat!

kheb wel mijn steungevenden en figuurcorrigerende slip gekocht bij hunkemoller. (ik moet deze aan om het vocht tegen te gaan wanneer ik mijn buikband mag uitdoen.

ik heb al veel lekkere bhkes gezien :D ik moest me inhouden :D

verder gaat alles super goed :D ik voel me echt fantastisch :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Shadow,

Wat fijn dat het zo goed met je gaat :35:

En wat een geluk met die sportbh!

Ook heel herkenbaar dat je met je armen tegen je borsten stoot; dat heb ik ook nog dagelijks :14:

Wat een mooie maat ook, 80F! :101:

Succes verder met het aftellen tot je nieuwe bh's mag shoppen!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey kiki :D

ik heb daarnet weer iets doms voorgehad, mijn bocht te snel afgesneden en met mijn boob tegen de deurlijst ... ja ne mens kan toch lomp zijn he :D

je heb echt geluk gehad met die sportbh, en ik mag er geen seconde over klagen, hij is echt super comfortabel.

daarnet een uitgebreid spiegelmoment :D wat zijn mijn borstjes zo mooi!!! ik ben er helemaal verliefd op!!!

ik eindig miss in een 80E, het is nog onbepaald voor het ogenblik, heb mezelf ook niet meer opgemeten :D

woensdag controle bij PC, dan mogen die rotte plakkers eraf en mag ik normaal, hoop ik, terug onder de douche :D

nogmaals thx voor het lezen van mijn topicje

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey eefje,

ja hoor ik heb hier geen klachten :D

ik voel me top, af en toe heb ik eens een steekje, maar das van korte duur, ik ben echt weer mezelf + boobs dan ;D

ik heb me de afgelopen 2 dagen wek heel moe gevoeld maar dat was de uitwerking van de narcose, ik heb dat met mijn buikwandcorrectie ook gehad, zo een week na de ingreep echt een klop krijgen en het enige wat ik moest doen was slapen :D

nu is het lekker aftellen naar woensdag :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Hey ladies,

bij deze stel ik me even voor.

Ik ben shadow_86, jonge mama(24j.) van 2 kleine meisjes(1 en 2 jaar).

Na 2 zwangerschappen en in het totaal 9 maand borstvoeding, zijn mijn boobs niet meer zo springlevend. Ze zijn boven mijn tepelhof echt leeg, vanaf mijn tepelhof en lager zit er nog wat klier en vetweefsel. Mijn afvalrace van meer dan 20 kilo heeft er niet veel aan geholpen.

Dus maar 1 remedie, naast die push-ups, een borstvergroting.

Ik heb vorige week woensdag mijn eerste consult gehad met Dr. Dedoncker (az jan portaels vilvoorde). Ik had hem mijn probleem al eens gemaild, hij liet me daar zeer snel op weten dat het kon opgelost worden met een BV alleen (dus geen lift nodig).

Woensdag raadde hij mij een prothese van 350cc aan voor de spier.(hij wil niet lager gaan omdat ik graag de borsten zou willen die ik heb met mijn 80D push-upke van hünkermuller heb biggrin.gif)

dus voila, samen een datum geprikt en hup vrijdag is het zover.

dan worden mijn boobs herboren met behulp van Eurosilicone Rond MP 350cc voor de spier.

Het enige woor ik mijn hoofd nog over breek is: ikword de eerste dagen ingetaped, na 1 à 2 weken mag ik een sportbh aan, ik heb alleen geen idee welke maat en merk ik moet nemen.

Oh ja, nog een klein weetje, ik ben herstellende van een buikwandcorrectie, 16/02 hebben ze 1.2kilo weggesneden, dus binnenkort ben ik een hot mama wink.gif

grtz

shadow_86

Hoi meid, zou graag foto van ervoor en erna willen zien.

Ik heb 28 aug een mommy make over. We hebben veel gemeen. Mijn kindjes is bijna 3 en bijna 2. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.