Ga naar inhoud

450 cc is dat veel?


Gast mama24

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik ben mama van twee kindjes, de jongste is 4 maanden.

Vind mijn borsten na de borstvoeding echt lelijk.

had altijd een volle D cup, en nu een hangende C cup.

ben vorige week bij dokter Van drunen in het medisch centrum scheveningen geweest ( van dokter schoemacher)

Omdat ik weer een volle D of DD wil dacht dokter van drunen aan 450 cc.

Maar als ik foto's op internet bekijk ziet dat er niet echt groot uit.....

of komt dat omdat die meiden kleinere borsten van zichzelf hebben???

Ik vond het consult echt heel snel voorbij gaan.

even passen, en je moet meteen een keus maken ( binnen een kwartiertje!!!)

Maar ik vond het zo moeilijk om te zien, vooral het verschil tussen 400 cc en 450 cc.

De dokter gaf mij niet echt advies (kwa hoeveelheid CC), hij vroeg wat ik zelf wilde..... maar hoe weet ik nou wat ik moet kiezen????

Ik wil gewoon flinke boobies, maar niet te overdreven zodat ik geen bh meer kan kopen.

of er echt last van ga krijgen.

Mijn gevoel zegt nu dat ik toch een stapje groter moet gaan richting 500 cc.

Of is dat echt mega groot??????

Ik wil namelijk niet wakker worden en dat de grootte dan tegenvalt.

Of moet ik gewoon op de arst vertrouwen???

ohw ohw ik weet het niet, heb mezelf er misschien toch te weinig inverdiept, hoewel ik het echt heel graag wil!

hoop dat iemand mij kan helpen, ben net nieuw op deze site en weet nog niet precies hoe het werkt.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je vooral op je PC af moet gaan, die heeft zoveel ervaring.... ik neem aan dat hij wel aan je gevraagd heeft waar je op uit wilt komen qua maat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat heeft hij wel gevraagd, maar hij gaf mij daar niet echt advies is, hij zei tja het is wat jij zelf wil.

maar ik weet dus niet wat mooi is, of wat vaker gedaan word in mijn geval.

wil daarom maybe toch een 2e consult.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had in Venlo ook niet goed kunnen passen, dr Visser gaf me wel advies maar ik heb toen toch een afspraak gemaakt voor een tweede consult bij de Velthuiskliniek omdat ik wist dat ze daar uitgebreid met je passen. Uiteindelijk kwam ik op hetzelfde uit als dr Visser me had geadviseerd, maar het voelde wel goed dat ik er nu ook helemaal achter kon staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Ik heb zelf 400 cc voor de spier gekregen. Ik had een 75A en nu een 75/80 E!!!

Het ligt idd ook aan je omvang en je moet je eigen borstweefsel ook meerekenen, want het is niet alleen de prothese die de grootte bepaald. Daarom valt het aantal cc ook bij iedereen anders uit.

Ik zou anders gewoon een tweede consult aanvragen, evt ergens anders.

Ik zal je een pbtje sturen met mijn ww.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dan heb je een flink maatje meer gekregen :141: !

dus zal 450 cc bij mij zeker niet klein uitvallen denk ik zo.

Ik heb vanmorgen de stap gezet en mijn afspraak gemaakt bij het medisch centrum scheveningen!!!!!

15 juni is de dag.... spannend!!!!!!

maar ga voor die tijd toch nog ergends anders een consult aanvragen... dan heb je wat meer info!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boeleke

hallo,

ik heb 500cc achter de spier sinds 2 weken geleden.

ze zijn gewoon fantastich

ik had een kleine c en heb nu een E

ook was ik bang dat ze veel te groot zouden zijn,maar nee hoor ze zijn heel mooi

groetjes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Een verschil tussen 400 of 450 cc is echt amper te zien. Ik heb 430cc gehad en nu... 800CC. Ik had van mezelf een 75b/c nu een 75f. Je zou dan denken dat je borsten dan tweemaal zo groot zouden zijn. Dus niet. Ik ben er niet eens een volle cupmaat op vooruit gegaan. Ze zijn voller en ronder en daardoor lijkt het meer. Mijn advies: ga wat groter als je op grotere borsten valt. Het zou idd heel erg jammer zijn als de grootte achteraf tegenvalt.

Succes met je beslissing!!

Groetjes,

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik zie dat dr van Drunen gladde protheses heeft geplaatst, en wel boven de spier. Toch raar in zo'n goed aangeschreven kliniek als Bergman. Bij mij zei hij dat hij alleen gladde plaatst achter de spier omdat ze voor de spier zo'n grote kans op kapselcontractie geven. En dan toch boven de spier plaatsen.....vreemd hoor! ben blij dat ik mn operatie niet bij hem laat doen, waarom onnodig extra risico nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.