Ga naar inhoud

operatieclubje oktober wie o wie


Aanbevolen berichten

hallo

ik kom er nog niet helemaal uit hoe het hier precies in zn werk gaat, hoe kan ik alle verhalen lezen, zie er vooral van een paar maanden geleden, ik neem aan dat er ook meer recent gekletst wordt.

ik wordt 7-10 geopereerd, hoe kom ik in een groepje ladies die ook rond die tijs geopereerd word?

 

jopelijk kan iemand (beheerder) mij helpen.

 

dankjewel]]

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, me82 zei:

hallo

ik kom er nog niet helemaal uit hoe het hier precies in zn werk gaat, hoe kan ik alle verhalen lezen, zie er vooral van een paar maanden geleden, ik neem aan dat er ook meer recent gekletst wordt.

ik wordt 7-10 geopereerd, hoe kom ik in een groepje ladies die ook rond die tijs geopereerd word?

 

jopelijk kan iemand (beheerder) mij helpen.

 

dankjewel]]

 

groetjes

Hoi hoi

Heb je toevallig de pb gelezen die je bij registratie kreeg? Hij heet 'welkom' en staat rechtsboven bij het envelopje. Als je op je gsm op het forum bent, moet je eerst rechtsboven op de streepjes klikken, daarna op het envelopje. In die pb wordt een en ander al uitgelegd.
De links die erin staan zijn tevens belangrijk.

Als je linksboven op 'borstenforum' klikt, zie je onder de chat, de meest recente topics en klik je eronder op een categorie, staan de topics ook op volgorde vermeld.
Je kunt ook op onderwerk zoeken, in het loepje rechtboven.

Verder zijn de clubs alleen voor gold en platinum members. Ook dit staat uitgelegd onder het kopje 'borstenforum informatie' onder de chat :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, best_boobie zei:

Hoi hoi

Heb je toevallig de pb gelezen die je bij registratie kreeg? Hij heet 'welkom' en staat rechtsboven bij het envelopje. Als je op je gsm op het forum bent, moet je eerst rechtsboven op de streepjes klikken, daarna op het envelopje. In die pb wordt een en ander al uitgelegd.
De links die erin staan zijn tevens belangrijk.

Als je linksboven op 'borstenforum' klikt, zie je onder de chat, de meest recente topics en klik je eronder op een categorie, staan de topics ook op volgorde vermeld.
Je kunt ook op onderwerk zoeken, in het loepje rechtboven.

Verder zijn de clubs alleen voor gold en platinum members. Ook dit staat uitgelegd onder het kopje 'borstenforum informatie' onder de chat :)

xx BB

ik heb het destijds wel gelezen ja, maar kom er nog niet altijd uit... oepsie... nog goedoefenen' dus. komt goed  dankje 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.