Ga naar inhoud

Na de BV met kleine kindjes


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik onderga binnenkort een borstvergroting met geruwde, cohesieve protheses op de spier. Ik heb 2 kleine kindjes waarvan de jongste momenteel net haar eerse wankele stapjes zet.

Na de bv blijft eerst mijn man de volle week thuis dus zal die voor de kinderen zorgen op de dagen dat zij niet naar het kdv gaan. Na die week gaan de kinderen om mijn 3 vrije dagen naar oma of komt oma bij ons.

Maar dan.... Na 15 dagen mag ik volgens de adviezen van het ziekenhuis weer voorzichtig autorijden. Kan ik dan, Ik zou dan 17 dgn post-up zijn, mijn kinderen weer verzorgen als mijn man ze uit bed haalt en verschonen etc. op de grond gebeurt?

Hebben jullie goede tips en adviezen voor het leven vlak na de bv met betrekking tot kleine kinderen? Wat hebben jullie allemaal geregeld enzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik zit met hetzelfde. Mijn operatie zal hopelijk in juli plaatsvinden, en dan is mijn dochtertje net 1 jaar geworden. Ik wil me wel echt eraan houden om 6 weken niet te tillen, maar met zo'n kleintje ga je denk ik soms best snel onbewust over je grenzen heen. Ik ga denk ik 6 weken bij mijn ouders logeren (Daar zit ik nu ook, en misschien dan nog???)

Ik probeer er maar aan te denken, dat dit niet zomaar iets is en het resultaat blijvend is. Ik weet hoe ongelukkig ik er nu mee ben, dus ik ga geen risico's lopen om het mooie resultaat in de weg te lopen en zodoende 4000 euro armer te zijn en nog niet gelukkig. Misschien dat dit je ook helpt? Bedenk, dit is hoe je er de rest van je leven gaat uitzien, ga geen risico lopen dat ze niet mooi kunnen herstellen en inkapselen, want daar heb je de rest van je leven spijt van!

Succes met je bv!! Ben benieuwd naar het resultaat :)

Liefs van Ikke81 :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ben moeder van 2 kids 3,5 en 9 maanden

Ben 14 feb geholpen ,ik heb nergens last van ik het verschrikkelijk om niks tedoen .

Mijn moeder is 3 weken vanaf half 8 s'ochtends tot mijn man thuis is bij ons om alles te doen .

Mijn arts heeft mij gezegt dat ik na 3 weken weer voorzichtig mijn baby te tillen ,en weer rustig aan alles te doen ,natuurlijk niet stofzuigen en je armen hoog houden.

Veel van mij vriendinnen hebben het ook zo gedaan ,en is allemaal prima verlopen .

Succes ermee

groetjres chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.