Ga naar inhoud

welke en waar sportbeha kopen?


Aanbevolen berichten

Wou nog even topic starten over sportbeha. kan mss handig zijn voor andere vrouwen ook.

Iedere vrouw hier zal wel sportbeha moeten dragen in begin. Voor de steun en gemak lijkt me dit ook wel het best. Mijn eerste sportbeha krijg ik mee uit ziekenhuis (zit in de prijs inbegrepen :P). later op mijn werk wil ik ook sportbeha dragen want is nogal trek en sleur werk.

waar kan je degelijke en vooral normale prijs van sportbeha vinden?? waar moet ik op letten bij aankoop?? tips, merken,.. allemaal welkom

heb bvb ordersite (ga site nie vernoemen want weet nie of het mag) maar heb sportbeha gezien voor 20 euro. is dit te vertrouwen of moet je echt in zo boetieken dure beha kopen om deftige te hebben??

bedankt voor jullie reacties :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 2 dure (55euro) bij de lingeriewinkel gehaald en 2 bij de hema gehaald (16euro). Die van de hema zijn wel mooi voor onder je normale kleding maar de eerste week heb ik de dure aangehad omdat die toch meer ondersteuning bieden naar mijn mening..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vindt 55€ eigenlijk goed te doen, het is trouwens belangrijk, zeker als je borsten zwaarder zijn, je gaat er ook veel langer mee doen dan de goedkopere versies, als deze enkele keren gewassen zijn mag je al zeker de ondersteuning vergeten.

Ieder zijn menig, maar op termijn ga je meer voordeel doen denk ik met direct een goeie aan te kopen.

Groetjes Julke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vindt 55€ eigenlijk goed te doen, het is trouwens belangrijk, zeker als je borsten zwaarder zijn, je gaat er ook veel langer mee doen dan de goedkopere versies, als deze enkele keren gewassen zijn mag je al zeker de ondersteuning vergeten.

Ieder zijn menig, maar op termijn ga je meer voordeel doen denk ik met direct een goeie aan te kopen.

Groetjes Julke

bedankt julke

was eigelijk mijn voornaamste bedenking of de goedkopere voldoende steun zouden geven. vind nu ook wel als ik dan eindelijk borsten heb ik ze dan ook wel mag verzorgen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.