Ga naar inhoud

Dr. Maas


Gast Minous

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik vroeg me af wie er ervaring heeft met dokter Maas (Bergmankliniek). Ik ben al op consult geweest bij hem en dat was prima, maar omdat ik bijna niks over hem kan vinden op het forum begin ik toch te twijfelen. Dus ik zou graag wat meer over hem horen, ook als je niet door hem geopereerd bent. En bijvoorbeeld waarom je dan niet voor hem gekozen hebt.

(Tot nu toe is de keus voor mij 200cc dual plane)

Groetjes Minous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Minous :)

Is dat dezelfde dr. Sylvester M. Maas die ook in Klein Kliniek Rosendael (Medinova) werkzaam is?

Want ik ben daar toen op consult geweest...

Ik vond het een hele fijne man en heb daar ook een prima consult gehad.

Maar ik heb uiteindelijk een 2de consult gehad bij dr. Nio en ik kon mij meer vinden in zijn advies plus het was voor mij minder ver rijden en goedkoper :D

Er zijn wel meiden hier op het forum die door dr. Maas geholpen zijn:

Margootje

Barca

Veel leesplezier! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben ook op consult geweest bij Dr Maas.

Aardige man en het consult was ook goed maar ik had toch twijfels.

Hij wilde bij mij max 300cc plaatsen en ik was bang dat het niet voldoende zou zijn.

Ik heb toen nog een extra consult gepland bij dr de meyere en daar had ik een beter gevoel bij en was ook nog eens 1000 euro goedkoper :).

Wat zijn jouw twijfels?

Ms goed om nog een consult aan te gaan bij een andere arts? Dan kan je vergelijken en dan je keuze maken.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Bedankt voor jullie reacties:)

@kiki: ja dat is hij inderdaad. Bedankt voor de links, zag bij Margootje erg mooie foto's!

@Miss.E: Dat is goed om te horen:D

@Jayro: Ik ben voor dr Maas nog op consult geweest bij dr de Blecourt, maar voelde me niet helemaal op mijn gemak bij hem. En bij dr Maas juist wel, alleen ik twijfel omdat ik dus niet zoveel over hem kan vinden op het forum, hoewel ik tot nu toe alleen goede dingen over hem hoor. Ik zat te denken om nog bij dr Stevens op consult te gaan, maarja daar kan ik niet veel meer over vinden dan over dr Maas.. Ik ga er nog eens flink over nadenken:P

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi minous,

Ik ben geopereerd door dr maas.

En ik ken nog wat meiden die door hem zijn geholpen.

Ik kan niks anders zeggen dan dat je in hele goede handen bent! Van voor zorg tot operatie tot na zorg.

Je kunt hem ten aller tijden mailen of langskomen als je over iets twijfelt.

Hij behandeld je niet als een nr maar als een persoon en luistert heel erg goed naar je wensen. Ik heb 300 cc ronde prothese voor de borstspier en ik ben er heel erg tevreden mee.

Overigens hoor ik over dr blecourt ook veel positieve ervaringen alleen kan ik zelf alleen mee praten over dr. Maas.

Ik denk dat je al een hele goede keuze hebt gemaakt door Bergman kliniek te kiezen.. Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.