Ga naar inhoud

Borstprothese wissel, 700c rond voor de spier bij Dr A van Engeland (Bergman)


jantina1984

Aanbevolen berichten

Hai allemaal, 

Ben weer terug van weggeweest na 9 jaar. Ik ben toe aan een wissel, ooit bij de wellnesskliniek geweest 430cc rond dual plane gekregen maar nooit echt tevreden geweest. Heb 1 cm verschil in hoogte en doordat ik sinds 2.5 jaar 5 a 6 keer sport per week drukt mijn borstspier ze als waren plat. Dus toe aan vervanging ;) minus nog 1 zwangerschap gehad en daarvan ook weer 50 kilo te zijn afgevallen. Nu weeg ik 83 en ben 180cm, wel goed getraind lichaam, al zeg ik het zelf haha

Bij van Engeland geweest @bergman en zij adviseerde mij 700cc rond voor de spier.

Nu twijfel ik nog een beetje met voor de spier. Zijn er meerdere dames die mijn lengte en/of gewicht hebben en die veel sporten of die eventueel ook voor de spier hebben. 

Ik ben een beetje bang dat voor de spier wat sneller gaat zakken? 

 

Thanks alvast voor al jullie advies. Mijn oude fotoos staan nog in mijn galerij. Wel raar om te zien want mijn borsten zijn nu ZO anders. Dr van Engeland vondt ze in ruststand nog heel mooi maarja er zijn wat dingetjes die anders moeten.

 

Liefs Jantina

Mama van 2 kids 13 en 4 jaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.