Ga naar inhoud

Velthuis kliniek in Eindhoven, dr Schots, Mentor COH ll high profile 450 cc dual plane


Vlinders82

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben een 37 jarige moeder van 3 kinderen.

Al sinds de middelbare school wil ik heel graag een borstvergroting. Doordat ik eerst kinderen wilde en het echt absoluut niet durfde heeft het zo lang geduurd voordat ik eindelijk de stap heb durven maken.

Maar nu is het zover...............IK KRIJG BORSTEN!

wanneer is nog even de vraag. ik stond gepland voor 22 oktober, maar door omstandigheden heb ik vandaag de datum moeten verzetten. Mijn consulente neemt maandag contact met me op. Het wordt in ieder geval pas vanaf begin november.

 

Ik heb nog wel een kleine twijfel over de maat.

Ik ben eerst bij Veldhoven kliniek geweest en daar de 400 gepast. Ik vond het eigenlijk nog best wel meevallen qua grootte. Ik vond de kliniek, arts en alles eromheen best ok. Maar na mijn consult bij Velthuis kliniek was het overduidelijk dat ik me daar prettiger voelde.

Bij Velthuis heb ik zowel 400cc als 450cc gepast en mijn voorkeur gaat nu naar een 450cc. dr Schots zei ook dat 450cc echt mijn max was wat hij kon plaatsen bij me.

Het is wel erg vervelend dat ze niet kunnen vertellen op welke cupmaat ik uiteindelijk uit zou komen. Ik wil graag op een mooie D uitkomen.

Maar nu heel wat foto's hier te hebben gezien van een 450cc begin ik toch wel een beetje te twijfelen of het misschien niet iets te groot is voor mij. 

Ik ben namelijk maar 1.54 klein en weeg 60 kilo, mijn cupmaat is 80a

 

Ik hoop dat ik de juiste beslissing maak.

gr V

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.