Ga naar inhoud

Ademhalingsproblemen


Nathalie21

Aanbevolen berichten

Goedenavond lieve Dames,

 

Het is echt heel erg lang geleden dat ik op dit forum weer iets heb geplaatst? dus het is heel erg wennen en buiten dat ik weet überhaupt niet of ik het wel op de juiste manier ga plaatsten zo but we Will see..

 

Nou februari 2016 heb ik een borstvergroting laten doen bij Bergman clinics. 

 

Ik heb siens een maand heel erg last van me ademhaling ik heb dit weleens voor mijn menstruatie maar een paar daagjes maar nu is het echt veelste lang en ik maak me echt zorgen.

 

Ik adem zo nu en dan overdreven diep in en uit waardoor me borsten nu ook best pijn doen. Nja niet persee me borsten want als ik me borsten aanraak voel ik geen pijn, maar echt vanbinnen in het lijkt wel me spier ofzo...

Mijn borsten voelen verder niet hard aan zien er normaal uit geen koorts, alleen me ademhaling word er gek van? ik heb al een afspraak staan bij mijn pc maar wou alleen even vragen of iemand anders dit ook misschien soms heeft. 

 

Alvast bedankt

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.