Ga naar inhoud

ervaringen met dr kruppa


esie21

Aanbevolen berichten

hai damens

zijn er damens die ervaring hebben met dr kruppa slecht of goed alles is welkom.

ik word zelf 28 februari geholpen door deze pc en heb tot nu toe nog maar 1 lecht verhaal gelezen via google

over een vrouw die als ze lag een hele deuk in haar borst had nadat dr kruppa haar had geopereerdt.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai damens

zijn er damens die ervaring hebben met dr kruppa slecht of goed alles is welkom.

ik word zelf 28 februari geholpen door deze pc en heb tot nu toe nog maar 1 lecht verhaal gelezen via google

over een vrouw die als ze lag een hele deuk in haar borst had nadat dr kruppa haar had geopereerdt.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen apollo ik was diegenen met die kuil,het is niet alleen de kuil maar ze zijn helemaal verpest,ik heb vreselijk veel pijn vanaf augustus al,de 26ste augustus 2010 werd ik geopereerd in het olvg,ik lees dat de kliniek beter is,maar dan betaal je 5000 euro,ik ben al vele keren terug geweest op de poli,de rechterborst is heel hard,zeer pijnlijk,ik kan mijn huishouden niet meer normaal doen,alles waarbij ik moet strekken gaat niet,ik kwam voor een prothese wissel,ik heb inmiddels 2 klachten ingediend en moet op 2 maart voor de zoveelste keer terug komen,maar nu is het voor mij erop of eronder,ik kan niet meer met 2 vreselijk ongelijke borsten lopen plus iedere dag heel veel pijn,ik loop meerendeels van de dag met mijn hand onder mijn borst,of het nu wel of geen fout is,ik word niet echt serieus genomen, en ik begrijp hem door de taal niet goed,verder heeft agis voor de 2de keer geweigerd voor een herstel operatie,apollo ik wens jou heel veel succes en iedere operatie is anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.