Ga naar inhoud

Patricia73 : 18 september 2019 : Dr. ? : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! 10 jaar geleden heb ik de beste investering ooit gedaan! Een borstvergroting. Ik ging van een lege B cup naar 70E. Ronde prothese dual plane 320cc via tepels geplaatst. In de afgelopen 10 jaar zijn ze toch gaan “hangen” en heb ik een paar keer tijdens het sporten het gevoeligheid alsof er iets “klotste” bij mijn borsten.  Heel gek.. vraag verder maar niets:). Destijds hebben ze mij verteld dat the prothese inprincipe na 10 jaar vervangen zouden moeten worden. Na een jaar twijfelen, diverse malen bij een plastische chirurg geweest te zijn heb ik de knoop doorgehakt. Ik onderga woensdag  18 september een prothesewissel met lift en tepelcorrectie en ik ben al weken super zenuwachtig. Ik ben 1.77 en weeg 68 kilo. Ik heb gekozen voor 300cc i.p.v. 320. Puur gevoel. Ik wilde niet groter, eerder iets kleiner. Ik vind ze nu net iets te groot. Maar toch twijfel ik of ik daar goed aan doe en of ik toch niet voor die 320cc moet gaan. Ik heb ook meerdere malen met de PC gesproken maar hij geeft natuurlijk niet aan wat ik moet doe. Die keuze moet ik zelf maken. Hij heeft wel aangegeven dat bij een borstlift huid weggenomen wordt en de borst ook iets kleiner wordt. Hij geeft ook aan dat 20cc het verschil niet maakt maar dat dat meer een gevoel is... lastig! Dus ik lig wakker van het formaat en ik maak me zorgen over de littekens. Hij gaat een tepelcorrectie doen om de littekens die ik nu heb op mijn tepels te laten verdwijnen. Dus tepels worden iets minder groot (kan ik hebben:)). Maar ik krijg natuurlijk extra littekens (anker) er voor terug en daar baal ik wel van. Ik ben benieuwd hoe het met jullie littekens is en wat ik er aan kan doen om er voor te zorgen dat ze zo weinig mogelijk opvallen. Ik heb al een olietjein (voor als de wondjes droog zijn) huis gehaald en ik krijg waarschijnlijk litteken crème mee maar ik ben benieuwd wat jullie eraan hebben gedaan. Daarnaast ben ik benieuwd naar jullie mening betreffende het formaat en hoe het met de pijn is geweest. Ik zal het waarschijnlijk anders ervaren als 10 jaar geleden omdat het nu ook nog eens gelift wordt.. 

liefs Patricia

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.