Ga naar inhoud

Voorstellen


Luana86

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

 

Ik ben me aan het oriënteren op een borstvergroting. Ondank de vele verhalen over complicaties blijft het me trekken.

Ik hoop dat dit forum me kan helpen met het maken van de juiste beslissing. 

Ik heb nooit veel borsten gehad, maar ik was tevreden met mijn b-cup. Na mijn 3 zwangerschappen en 3 keer borstvoeding heb ik amper een A-cup. Ik ben 172 en 60kg. Ik vind het er niet mooi uitzien en zou graag een cup C willen. 

Dames in mijn omgeving hebben goede ervaringen met dokter Nio en dokter Verdonck. Zij hebben gekozen voor het merk Motiva. Mijn voorkeur gaat daar ook naar uit, maar wat ik al zei ik ben nog aan het oriënteren. Ik ben vooral geïnteresseerd in ervaringen en reele foto's van borstvergrotingen. 

 

Groetjes, 

Luana 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Luana,

 

Ik zie hier enkele overeenkomsten hoor! 

Na drie zwangerschappen en borstvoedingen te hebben gegeven was er bij mij niets meer over dan een hele lege kleine b cup. Altijd al onzeker geweest over mijn kleine borsten maar durfde nooit de stap te zetten tot een borstvergroting. In mei ben ik geopereerd - mentor xtra, 325cc, dual plane- en het is de beste beslissing ooit geweest! Voel me vrouwelijker, meer zelfverzekerd, kleding staat mooier. Nooit gedacht dat ik zo gelukkig zou worden van het hebben van borsten. Als ik de voor en na foto’s bekijk is het niet meer voor te stellen dat ik een paar weken geleden door het leven ging met een lege paar borsten. De ‘nieuwe’ vind ik prachtig en past helemaal bij mijn lichaam. Ben 1.71 en 63 kilo en heb nu cupmaat 75C. 

 

Het zijn dan geen motiva implantaten en ik ben  door een andere arts geopereerd dan jouw voorkeuren maar wellicht ben je geïnteresseerd in mijn voor en na situatie die ik in mijn album heb staan. Als je de foto’s wilt zien dan voeg ik je graag toe!

 

succes met het maken van je keuze!

 

liefs Sylver

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een vergelijkbare ‘voor’situatie; had na mijn bevalling ook een lege b cup, eigenlijk maat 75a maar kocht altijd 75b...1.69/60 kg.

4 weken geleden heb ik ook de Mentor X tra gekregen, 340 cc.

@Sylver ben het helemaal met jou eens, mijn beste beslissing ooit? en zo blij en gelukkig! Ik wilde juist meer vulling aan de bovenkant. Kan ik in jouw album kijken (vind het leuk om meer van mentor X tra te zien?).

 

Ik had vooraf heel veel twijfels, die zou je in mijn topic terug kunnen lezen?.

 

Heel veel succes met alle overwegingen!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Lees nu al een tijdje hier mee en nu ben ik aan het wachten op bericht van Zuyderland. Ik ga binnenkort een prothese wissel krijgen. Ik ben bijna 60 en heb 19 jaar lang zonder enig probleem de monobloc hydrogel gehad, 260 cc. Dat blijkt dan achteraf een goede beslissing geweest. Want na constatering van een knobbel in de borst, kreeg ik na onderzoeken de uitslag dat het geen kanker was, maar dat ik wel een lekkage had. Dus geen vloeibare siliconen in mijn lijf, maar zoutwateroplossing.  Hier had ik zelf weinig van gemerkt, maar daardoor voelde ik wel de oneffenheid. Toen een gesprek gehad met de PC, een fijne arts. Dr. Derks die ook al heel wat jaren in de mooi kliniek heeft gewerkt. Ze nam zich uitgebreid de tijd voor me en dat was plezierig. Nu volgt er dus een prothesewissel en eveneens wordt de knobbel ook nader bekeken en onderzocht wat het precies dan wel is. Hier zijn de meningen over verdeeld. Dus wel zenuwachtig geweest en heeft ook onrust veroorzaakt. Maar heb me herpakt en de beslissing genomen voor herstel en voor de motiva soft ergonomix. En dan 375 cc. Afhankelijk van wat de PC tijdens de operatie vind, kan het ook nog iets meer als 400 worden. Voor zover mijn introductie hier en een woord van dank aan de vrouwen hier, die ook hun verhaal willen delen. Warme groetjes van "Truus"

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, nkm zei:

Ik heb ook een vergelijkbare ‘voor’situatie; had na mijn bevalling ook een lege b cup, eigenlijk maat 75a maar kocht altijd 75b...1.69/60 kg.

4 weken geleden heb ik ook de Mentor X tra gekregen, 340 cc.

@Sylver ben het helemaal met jou eens, mijn beste beslissing ooit? en zo blij en gelukkig! Ik wilde juist meer vulling aan de bovenkant. Kan ik in jouw album kijken (vind het leuk om meer van mentor X tra te zien?).

 

Ik had vooraf heel veel twijfels, die zou je in mijn topic terug kunnen lezen?.

 

Heel veel succes met alle overwegingen!?

Hi nkm,

 

Fijn hè borsten? ? Je kan in mijn album.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.