Ga naar inhoud

Mirna : ? augustus 2019 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi,

Over 6 weken krijg ik een borstvergroting bij de Cosmed kliniek, uitgevoerd door Dr. Schellekens. Nu is er op het internet weinig over hem te vinden en vraag ik me af of er hier mensen zijn die dat ook door hem hebben laten doen en hoe dat bevallen is...

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Mirna!

 

Ik ben 15 april geopereerd door Dr. Schellekens, 240 cc anatomisch heb ik gekregen. Ben van een ruime A naar een kleine D gegaan en ik voel me super! Het is drie maanden geleden nu en mijn borsten krijgen nu echt hun definitieve vorm. Ik voel me erg zelfverzekerd en ze ogen ook nog natuurlijk. Eerste week na de operatie was lastig maar geen problemen gehad, ik ben snel hersteld. Ik ben dus heel blij! Ik hoop dat dit je een beetje helpt om beslissingen te maken. 

 

Wat ik wel vind is dat Dr. Schellekens (naar mijn idee) wat haastig over kan komen (ik had niet zoveel tijd voor vragen tijdens mijn consult en de controles) maar hij heeft heel mooi werk geleverd en weet wat hij doet. Hij weet welk volume je het best kan hebben maar luistert ook naar je voorkeuren. Hier dus een tevreden iemand! 

 

Hoeveel cc krijg je? En rond of anatomisch? 

Ben benieuwd!

 

Liefs Geri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Dat klinkt allemaal heel erg goed :) dat stelt me wel gerust! Dank jullie wel!

Ik krijg ronde, achter de borstspier en dan kijkt hij tijdens de operatie wat past van 235 cc tot 270 cc.

Ik snap nog vrij weinig van dit forum, dus waar kan ik jou eigen topic vinden kimmietje?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 21-7-2019 om 16:55, Mirna zei:

Hoi,

 

Dat klinkt allemaal heel erg goed dat stelt me wel gerust! Dank jullie wel!

Ik krijg ronde, achter de borstspier en dan kijkt hij tijdens de operatie wat past van 235 cc tot 270 cc.

Ik snap nog vrij weinig van dit forum, dus waar kan ik jou eigen topic vinden kimmietje?

 

 

 Dit is de link van mijn topic:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-7-2019 om 09:55, Mirna zei:

Hoi,

Over 6 weken krijg ik een borstvergroting bij de Cosmed kliniek, uitgevoerd door Dr. Schellekens. Nu is er op het internet weinig over hem te vinden en vraag ik me af of er hier mensen zijn die dat ook door hem hebben laten doen en hoe dat bevallen is...

Alvast bedankt

Hoi hoi

Heb jij toevallig een preciese datum? Dan vermelden we dat in je topictitel erbij :)

In dit topic kun je trouwens al je updates plaatsen, zo blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons. Hoef je maar 1 topic bij te houden van jezelf :)

Als je trouwens je topic 'volgt' krijg je ook een melding wanneer je niet getagd of geciteerd wordt.

Als je iets niet begrijpt, mag je me ook altijd een pb sturen :35: 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.