Ga naar inhoud

Ongelijke borsten na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

Ik ben nieuw hier en ik zal me even voorstellen. Ik ben Kelly 34 jaar en ben nu 1 week po. 8 juli 2019 geopereerd. Ik heb altijd heel ongelijke borsten gehad dus ik was ontzettend blij dat ik eindelijk mijn vergroting kon doen. 

Alleen nu maak ik me super zorgen. Ik weet dat het pas 1 week geleden is maar mijn borsten zien er nu zo lelijk en verschillend uit dat ik me zorgen maak of dit wel goed gaat komen. 

Ik vraag me dus af of er meiden zijn die dit ook gehad hebben. 

Ik hoop dat jullie mij gerust kunnen stellen 

 

Gr Kelly 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, KeLLyvdT zei:

Hoi allemaal, 

Ik ben nieuw hier en ik zal me even voorstellen. Ik ben Kelly 34 jaar en ben nu 1 week po. 8 juli 2019 geopereerd. Ik heb altijd heel ongelijke borsten gehad dus ik was ontzettend blij dat ik eindelijk mijn vergroting kon doen. 

Alleen nu maak ik me super zorgen. Ik weet dat het pas 1 week geleden is maar mijn borsten zien er nu zo lelijk en verschillend uit dat ik me zorgen maak of dit wel goed gaat komen. 

Ik vraag me dus af of er meiden zijn die dit ook gehad hebben. 

Ik hoop dat jullie mij gerust kunnen stellen 

 

Gr Kelly 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi hoi

Heb je ook een foto van je voorsituatie?
En hoe bedoel je, dat je borsten vooraf ongelijk waren en heeft de pc beloofd daar iets aan te doen?
Heb je een gelijk aantal cc gekregen? Een gelijk profile?
Misschien kun je me even een pb sturen, dat is voor mij het makkelijkst en zo staan je foto's ook niet straks op google. (zoals je kunt lezen in de welkomstpb :)
In die pb zou ik graag de info hebben die je hierboven aangeeft, en dan aanvullend met de antwoorden op mijn vragen.

Ik ben geen pc, maar loop wel al dik 7 jaar op dit forum rond, dus kan wel eens met je meekijken (doe dat regelmatig)
Als je je foto's hier weg wilt laten halen, mag je mij dat ook vragen uiteraard.

Het is altijd zo dat het herstel wel tot 6 maanden een verandering kan laten zien. Het is een flinke operatie met twee afzonderlijke wonden, dus verschil heb je eigenlijk altijd de eerste weken tot maanden. Maar omdat je aangeeft dat je van te voren al een verschil had, is het misschien handig als we even verder kletsen in pb :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.