Ga naar inhoud

Hoeveel cc bij borstlift


Mirjam

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

onlangs een consult gehad in Antwerpen, deze arts stelde 260cc voor, maar ik vindt dat toch wat weinig. Ben 175 lang en weeg 68kg, borsten zijn 11cm breed.

 

nu as donderdag een consult bij dr Molderez in Geel, iemand ervaring met hem? En ik ga vragen wat er max mogelijk is, wil uitkomen op een grote c, misschien zelfs D. Denk dat ik dan toch aan 310 minimaal kom. Ook ga ik voor een buikwandcorrectie, reven is waarschijnlijk niet nodig.

 

zijn er mensen met ongeveer hetzelfde lengte en gewicht die hetzelfde hebben laten doen waarvan ik de foto’s mag zien? Dan kan ik toch een beetje vergelijken en kijken wat ik mooi vindt.

 

Doen ze bij een borstlift automatisch een tepelhof verkleining? Heb nu echt theezakje B met een te groot tepelhof. Heb 4 kinderen gekregen, waaronder een tweeling...die hebben de buik geruïneerd..... Maar gelukkig zijn er plastisch chirurgen.

 

Hoe reageerden jullie omgeving, voornamelijk ouders? Ik kan dit thuis echt niet vertellen want “je laat niet snijden in een gezond lichaam” is hun motto. Gelukkig staat mijn man er wel achter, en Mn ouders zien/horen het wel als het achter de rug is.

 

Ik kijk er zo naar uit om mezelf weer mooi en sexy te voelen in lingerie, en zonder!

 

alvast bedankt voor jullie reactie,

 

xx Mirjam

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.