Ga naar inhoud

Boobie4u : 8 november 2019 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen! 

In 2015 heb ik mijne 'eerste' nieuwe boobs gekregen, Mentor 325cc hp. 

Afgelopen februari heb ik een wissel ondergaan naar Nagor 420cc ehp. Aangezien er veel nare berichten over Nagor zijn, heb ik gister besloten samen met mijn arst om naar Motiva te gaan. 

Mijne 3e operatie ga ik voor Motiva Round 650cc corse.. Ik ben benieuwd of er meiden zijn die ook Motiva 650cc of in de buurt hiervan hebben?

Zal dit groot genoeg worden? Ik ben erg benieuwd. 

 

(1.60 cm en 55 kg en draag maatje xs) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

September 2015 mijn eerste boobjob: 325cc hp mentor

Februari 2019 wissel: 420cc ehp nagor

 

Na deze 2x helaas nog niet tevreden en ga ik in januari 2020 voor mijn 2e wissel. Dit keer voor Motiva 650 cc Corsé. Dr Hupkens is een top arst, aan hem ligt het niet! Daarom ga ik ook de 3e keer weed bij hem. 

 

Zijn er meiden die smal zijn en ook voor 650-750 cc hebben? Let me know!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 18-6-2019 om 12:50, Boobie4u zei:

September 2015 mijn eerste boobjob: 325cc hp mentor

Februari 2019 wissel: 420cc ehp nagor

 

Na deze 2x helaas nog niet tevreden en ga ik in januari 2020 voor mijn 2e wissel. Dit keer voor Motiva 650 cc Corsé. Dr Hupkens is een top arst, aan hem ligt het niet! Daarom ga ik ook de 3e keer weed bij hem. 

 

Zijn er meiden die smal zijn en ook voor 650-750 cc hebben? Let me know!

Hay! 

Ik ben in september geholpen 400cc mentor type II

Ik ben zoekende qua arts bij diana gabriels want ik weet heel goed wat ik wil: 590cc of 650cc motiva corsee.. 

Wil deze week kijken voor een afspraak voor consult.. 

Nu hoorde ik dat hupkens een moeilijke man is en geen grote borsten doet.. Maar zoals ik het bij jou lees was het easy.. 

Ik wil de operatie zelf ook januari 2020..

 

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk zeg! Misschien gaan we wel tegelijk hihi. 

Ik vind hupkens een topper, hij deed bij mij helemaal niet moeilijk dit keer. Vorige keer wat lastiger maar nu kon het allemaal gewoon. Denk omdat het meer is opgerekt! 

Ik zou zeker op consult gaan, ik wil denk zelfs 725 cc als dat gaat lukken hihi. 

 

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Net contact gehad en mijn operatie is geplant op 8 November in Vlaardingen door Dr Hukpens ipv januari 2020. Happy me!! 

Alleen de cc nog opnieuw bespreken met hem en toch voor de zekerheid nog een passessie. 

 

Ik houd jullie op de hoogte 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.