Ga naar inhoud

iemand tips voor opvulling tot aan de bv?


an1985

Aanbevolen berichten

hey meiden!

ik heb een vraagje...ik zit toch wel te denken aan ongeveer 500cc en dat gaat dus best een verschil worden...

nu wil ik niet dat iedereen in mn omgeving strax zoiets heeft van wwwoooowww :o wat is er met je borsten gebeurd?! haha

dus dacht ik, ik vul het op totaan de operatie maar hoe kan ik dat nou het beste doen?

heb t al geprobeerd met een sportbh van de hema maar dan gaan ze heel erg naar buiten staan...

dus t moet toch een voorgevormde zijn denk ik maar steekt de vulling eruit :o haha ook nix dus..

en wat kan ik t beste gebruiken voor vulling...

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb een paar keer plastic boterhamzakjes gevuld met couscous gebruikt. Maar dat ging wel heel erg zweten, dat kan je niet een hele dag in je bh hebben. (en het kraakt ook hihi). Misschien kan je kleine zakjes maken van een katoenen zakdoek? En dan kan je daar geleidelijk aan steeds meer vulling in doen ofzo. Ik vond t wel grappig, ging ik boodschappen doen met die zakjes in, ik dacht zelf dan dat ze mega waren, en als ik bekenden tegenkwam hadden ze geeneens iets in de gaten totdat ik ze erop wees :-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ,

Bij Hunkemoller kan je de zgn. "kippefilets" kopen !! Je moet er wel naar vragen , ze liggen meestal onder de toonbank !

Het lijken vleeskleurige halve borsten ! je steekt ze in een voorgevorme push-up BH ! je borsten lijken dan meer dan dubbel zo groot !

Zo doe ik het !!

gr ,

Anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

hallo ,

Bij Hunkemoller kan je de zgn. "kippefilets" kopen !! Je moet er wel naar vragen , ze liggen meestal onder de toonbank !

Het lijken vleeskleurige halve borsten ! je steekt ze in een voorgevorme push-up BH ! je borsten lijken dan meer dan dubbel zo groot !

Zo doe ik het !!

gr ,

Anneken

Ik zal ook beginnen met langzaam opvullen denk ik. Maar zo'n kipfilets, dat blijft wel niet zitten van mij !

Dat glipt er voortdurend uit en dat is ook maar belachelijk he als dat plots zichtbaar wordt :P ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast eentje die je na je bv ook aan kan :141:

Je hebt vast al een idee welke cup je na je bv gaat krijgen. Een sportbh rekt aardig mee en sluit van boven ook goed aan. Dus kipfiletjes blijven ook goed zitten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast eentje die je na je bv ook aan kan :141:

Je hebt vast al een idee welke cup je na je bv gaat krijgen. Een sportbh rekt aardig mee en sluit van boven ook goed aan. Dus kipfiletjes blijven ook goed zitten :P

Oké bedankt voor de tip !! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.