Ga naar inhoud

BV met meer cc om lift te voorkomen


just_me_35

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Hoe stel ik mezelf voor als ik ook een btje anoniem wil blijven....

Ik ben een vrouw van 35 en heb altijd hele mooie grote borsten gehad, 75F, zelfs na mijn zwangerschap waar ik mega veel van was aangekomen en daarna 43 kilo van was afgevallen, bleven ze nog steeds mooi en natuurlijk! Nu was ik langzaam weer 20 kilo aangekomen in 4 jaar tijd en vorig jaar weer 31 kilo afgevallen. Dit hebben mijn borsten niet overleefd... lege en hangende zakjes waren het nog.

Vorig jaar september begonnen met zoeken naar de juiste kliniek.  Faceland geweest, (Wat slecht, ben weggegaan tijdens intake) Diana Gabriels, net zo slecht, Veldhoven kliniek, telefonisch al geen goed gevoel, dus afgebeld, bergman kliniek, goed gevoel maar had nog afspraak bij Boerhaave kliniek staan.

 

Boerhaave Kliniek, dr vd Weij gesproken, ik was overtuigd! Ik wilde namelijk een vergroting zonder lift, omdat ik overgevoelig ben voor hechtingen en hele lelijke littekens kan krijgen, dus zo weinig mogelijk snijden is van belang.

Wat gemeten en gepast, 495 cc anatomisch voor de borstspier moet ik hebben om te kunnen liften zonder echt te liften... En om uit te komen op mijn oude maat, mocht het meer lijken omdat ik nu slanker ben dan ooit, prima. Ik heb altijd maatje 36/38 gehad en nu maatje 32.

 

Afgelopen vrijdag 7 juni ben ik geopereerd in de Boerhaave kliniek door dr vd Weij. Kan niets anders zeggen dan dat ik echt heel erg te spreken ben over de kunde en kennis van iedereen die daar rond loopt! En ik ben kritisch... nu nog even de nazorg afwachten en dan een positieve review schrijven.

Vrijdag 14 juni heb ik na controle en over ongeveer 3 maanden weer. En ik mag altind bellen als ik vragen heb of ergens over twijfel, dan plannen ze een afspraak met de arts!

 

Ik wil heel graag lezen en kijken hoe andere vrouwen genezen die iets soortgelijks als ik hebben en hoe hun borsten nu zijn.

 

Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.