Ga naar inhoud

Wanneer Monobloc hydrogel protheses wisselen? En wat zijn de kosten?


Aanbevolen berichten

Hey lieve collega boobie dames, ik heb nu 4 jaar monobloc hydrogel protheses. Ben erg blij ermee. Maar begin al richting de 5 jaar te gaan nu, (10 jaar is de garantieperiode) dus ik begin toch wle steeds meer na te denken hoe verder als die tijd erop zit. Hoe merk je het als de boel scheurt, waar laat je het vervangen, wat zijn de kosten enz. Wie heeft hier ervaring mee?

Alvast heel erg bedankt!      Oja ik ben geopereerd door d'r Kappel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik had ze 19 jaar en was geopereerd door dr Roddi. Heel tevreden geweest maar nu gaan ze eruit. Een lekkage ontdekt na een constatering van een goedaardig gezwel. Dus een samenloop van omstandigheden. Zelf zag ik nu dat 1 borst ietsje kleiner is, niet veel maar toch... Ik heb een aantal jaren geleden nog geinformeerd en men zei mij dat zolang alles nog ok is, ik gerust ze kon laten zitten. Terwijl destijds (19 jaar geleden) ook tegen mij werd gezegd na 10 jaar vervangen.... Die hebben nu dus de dubbele tijd uitgezeten en ik ben langzaam op leeftijd aan het komen. Maar dan nog heel blij me ze geweest. Dus neem je de tijd en controleer jezelf geregeld. Ook de mammografie mag ermee genomen worden. Als je ligt kun zelf voelen of de vulling nog voldoende is. Groetjes van Truus 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.