Ga naar inhoud

Borstspier oprekken voor dual plane?


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Ik ben nieuw op dit forum! Lies, 25 jaar en 21 juni mijn tweede consult bij de dr. Keulers in de Bernekliniek.

Omdat ik weinig borst heb (AA-cupje) zullen de prothesen dual plane geplaatst worden.

Ik vroeg me af of het nodig is, of handig is, om de borstspier op te rekken voor een dual plane operatie? Ik zelf sport 3 - 5 keer in de week en ben redelijk fit. Ik ben bang dat de spier hierdoor erg strak zal aanvoelen na de operatie.

Hebben jullie hier ervaring mee?

Ik weet dat de Veldhuis kliniek een fysiotherapie programma heeft, maar dit is vooral nà de operatie toch? Ik kan helaas niet terecht bij Velthuis, omdat mijn zorgverzekeringsaanvraag bij de Bernekliniek is ingediend en je deze maar 1 keer per jaar kan indienen.

 

Ik hoor graag van jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf op 15 mei jl ondanks aa cupje toch voor de pier gekregen had toch voldoende huid blijkt zegt dus niet zo heel veel welke cup je hebt.

Ik sport ook veel fitness veel met gewichten dus voor mij ook beter voor de spier  (nu dus nog 4 weken even niet ?)

Denk dat het iig goed is geen zware training op je borstspieren te doen. Laat ze een beetje met rust als je spier strak en hard is zal ie verder moeten oprekken en zal gevoeliger zijn denk ik ( maar mogelijk dat de dames met ervaring mbt dual plane daar meer over kunnen zeggen.

 

Hoeveel cc gaat het worden? En anatomisch of rond?

Groetjes

Nans

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nans!

Bedankt voor je berichtje :)

Bij mij gaat het achter de borstspier worden, zei mijn PC! Toch te weinig huid/weefsel daar helaas. Ik ga inderdaad nu wat minder de arm/borstspier oefeningen doen. Proberen in ieder geval. Hopelijk helpt dat iets!

Ik weet nog niet hoeveel cc het gaat worden, 21 juni heb ik de afspraak hiervoor. Mijn PC geeft wel aan dat hij een voorkeur heeft voor ronde protheses. Ik ben nu zelf op internet aan het zoeken naar rond en anatomisch, kan beide heel erg mooi zijn! Lastige keuze denk ik. Heb jij ronde of anatomisch?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

 

ik heb rond Mentor Xtra 240 cc voor de spier. keuze is idd lastig he.

 

ik ben ook erg mager van boven en wilde daarom wat meer bolling. Is goed gelukt ook erg blij mee denk dat het effect3mrt anatomisch bij mij minder mooi was geweest ivm ribben enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.