Ga naar inhoud

RMichelle : 17 juni 2019 : Dr. Kloeters : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey allemaal! 

 

Ik heb na 2 consulten besloten om bij faceland voor een borstvergroting te gaan door Dr. Kloeters. Ik heb gekozen voor de implantaten Motiva Ergonomix, projectie demi 320 cc. Ik ben 1.67 lang en weeg 52 kg en ben 26 jaar. 

 

Ik heb tot nu toe altijd kleine borsten gehad. Niet mega verschrikkelijk maar omdat ik best wel slank ben voelde ik me er wel minder vrouwelijk door. Ik heb altijd super push ups gedragen en daar had ik dan een A cup van. Bikini’s zonder voorvorming of dikke lagen push up durfde ik nooit te dragen! Dan was ik echt plat zonder decolleté. Ik ben dus heel blij dat ik 17 juni geopereerd ga worden!! Ik zit wel continu te denken hoe zal het eruit komen te zien? En heb ik wel de goeie maat gekozen? Worden ze niet te klein? 

 

Zijn er meer mensen die motiva ergonomix demi hebben genomen? 

 

Ik weet trouwens niet of ik dit topic nu goed heb geplaatst in operatieverslagen! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.