Ga naar inhoud

Danni g : 15 juli 2019 : Dr. Vanstraelen : Privekliniek : Wilrijk


Aanbevolen berichten

Hey 

 

Graag wil ik me even voorstellen.

Ik ben 39 jaar,weeg 58 kg en ben 1 m 65.

Ongeveer 15 jaar geleden heb ik mijn borstvergroting gehad.voor de operatie had ik maat 75 A.

Ik had gekozen voor eurosilicon protheses hoog profiel 300 cc.ik zou dus een  C cup krijgen.

Na de operatie bleek dat ik 260 cc had gekregen daar ik blijkbaar te weinig huidoverschot had .

De operatie is langs de tepels gedaan.

Nu heb ik aan de rechterkant heel veel kapsel vorming en een plooi in de prothese.ook is deze kant veel harder dan de andere kant.

Met de linkerkant heb ik nooit problemen gehad.

Aan mijn rechtertepel heb ik ook minder gevoel nu dan aan de linkerkant.

Nu is er mij aangeraden om de protheses te laten vervangen dus de tweede operatie is gepland op 15 juli.

Ook ga ik grotere protheses nemen en de Motiva protheses.

De dokter had gezegd dat ik tot 500 cc kon gaan.

Ik heb gekozen voor 400 cc.dit zou dan een D cup worden?

Maar nu begin ik toch te twijfelen aan hoeveel cc ik zou nemen.

Nu heb ik een kleine C cup en heb ze altijd wel groter gewillen maar wil ook niet te groot gaan?

Zijn er hier nog die 400 cc Motiva protheses hebben met ongeveer dezelfde lichaamsbouw als mij?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-5-2019 om 15:01, Danni g zei:

Hey 

 

Graag wil ik me even voorstellen.

Ik ben 39 jaar,weeg 58 kg en ben 1 m 65.

Ongeveer 15 jaar geleden heb ik mijn borstvergroting gehad.voor de operatie had ik maat 75 A.

Ik had gekozen voor eurosilicon protheses hoog profiel 300 cc.ik zou dus een  C cup krijgen.

Na de operatie bleek dat ik 260 cc had gekregen daar ik blijkbaar te weinig huidoverschot had .

De operatie is langs de tepels gedaan.

Nu heb ik aan de rechterkant heel veel kapsel vorming en een plooi in de prothese.ook is deze kant veel harder dan de andere kant.

Met de linkerkant heb ik nooit problemen gehad.

Aan mijn rechtertepel heb ik ook minder gevoel nu dan aan de linkerkant.

Nu is er mij aangeraden om de protheses te laten vervangen dus de tweede operatie is gepland op 15 juli.

Ook ga ik grotere protheses nemen en de Motiva protheses.

De dokter had gezegd dat ik tot 500 cc kon gaan.

Ik heb gekozen voor 400 cc.dit zou dan een D cup worden?

Maar nu begin ik toch te twijfelen aan hoeveel cc ik zou nemen.

Nu heb ik een kleine C cup en heb ze altijd wel groter gewillen maar wil ook niet te groot gaan?

Zijn er hier nog die 400 cc Motiva protheses hebben met ongeveer dezelfde lichaamsbouw als mij?

 

 

Hoi hoi

 

Ik wil wel eens met je mee kijken naar het hoe en wat qua prothesen. Moet ik wel ook even weten welk profile je gaat krijgen. Dit liefst in pb. 

 

Mag ik vragen bij welke pc je gaat deze keer? En welke kliniek?

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Danni g zei:

De operatie wordt gedaan door Dokter Van Straelen in Antwerpen Wilrijk in zijn privé praktijk.

 

Oke, heb ik even aangepast in je titel en je staat nu tussen de operatieverslagen, dus dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken :)

Ik heb even snel zitten zoeken, maar die privékliniek van Van Straelen heeft geen naam he?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.