Ga naar inhoud

Yasmina90 : 16 mei 2019 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hii, 

 

Op 16 mei is het zover! Mijn operatie bij dokter Nio Parkkliniek staat gepland. Gisteren voor het laatste gepast en gekozen voor monoblock hydrogel 400/440 cc achter de spier. Ik kijk er erg naar uit, beetje nerveus maar dat hoort er bij. Als iemand nog tips voor me heeft graag ? 

 

XXX Yasmina

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Yasmina90 zei:

Hii, 

 

Op 16 mei is het zover! Mijn operatie bij dokter Nio Parkkliniek staat gepland. Gisteren voor het laatste gepast en gekozen voor monoblock hydrogel 400/440 cc achter de spier. Ik kijk er erg naar uit, beetje nerveus maar dat hoort er bij. Als iemand nog tips voor me heeft graag ? 

 

XXX Yasmina

Hoi hoi

 

Gefeliciteerd met je datum!!

Ik za je topictitel wat aanpassenden je verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken voor je verslag en updates :)

 

Je bent al lekker snel aan de beurt! Succes met de laatste dagen aftellen!

 

xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Yasmina90,

 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Hoe is het nu met je? En hoe is de operatie verlopen? Ik wens je een heel fijn herstel toe. Laat je maar lekker vertroetelen. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Jaydee

 

dankjewel! Heel blij mee toch eindelijk de stap gezet. De operatie verliep goed alles was duidelijk en ging best snel. Het herstellen verloopt ook goed hier en daar wel even pijn maar zolang ik rustig aan doe is het tedoen! Dankjewel voor je lieve berichtje hoe gaat alles bij jou?  Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

12 uur geleden, Yasmina90 zei:

Hi @Jaydee

 

dankjewel! Heel blij mee toch eindelijk de stap gezet. De operatie verliep goed alles was duidelijk en ging best snel. Het herstellen verloopt ook goed hier en daar wel even pijn maar zolang ik rustig aan doe is het tedoen! Dankjewel voor je lieve berichtje hoe gaat alles bij jou?  Xxxx

Fijn dat het allemaal goed gaat. Geniet ervan!

Bij mij gaat het met de boobs prima. Ik word alleen morgen (maandag de 20ste) geopereerd aan mijn schouder. En daar zit een vrij lang herstel aan vast, dus dat is wat minder. Maar komt wel goed. 

Geniet van de boobs, meis. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.