Ga naar inhoud

Afvallen


Suzanne12

Aanbevolen berichten

Dames,

 

heel graag zou ik 6 kilo willen afvallen echter zelfstandig lukt het me niet. Hebben wellicht sommige dames een dieet wat aangeraden wordt???

ook twijfel ik om mijn buik wat te gaan trainen. Nu heb ik gehoord dat hoelahoepen hier heel goed voor zou zijn, iemand toevallig ervaring hiermee??

In augustus ga ik met vakantie en zou zo super zijn als dan die 6 kilo er af is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-5-2019 om 19:27, Suzanne12 zei:

Dames,

 

heel graag zou ik 6 kilo willen afvallen echter zelfstandig lukt het me niet. Hebben wellicht sommige dames een dieet wat aangeraden wordt???

ook twijfel ik om mijn buik wat te gaan trainen. Nu heb ik gehoord dat hoelahoepen hier heel goed voor zou zijn, iemand toevallig ervaring hiermee??

In augustus ga ik met vakantie en zou zo super zijn als dan die 6 kilo er af is

 

Echt niemand???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Suzanne12,

 

Als je nog zo kort PO bent, zou ik zeker niet gaan diëten. Dit gaat ten koste van je herstel. Je lichaam is zich nu met veel energie aan het focussen op het herstellen, dan moet je zeker niet je lichaam voedingsstoffen gaan ontzeggen (zoals minder koolhydraten, eiwitten of vetten). Ik was na mijn operatie de eerste 2-3 weken ook meer opgeblazen, hield vocht vast en omdat je niet mag sporten voelde ik me echt een plumpudding. Heel klote allemaal, maar ik zou pas echt weer gaan diëten en sporten als je pc zegt dat het kan. (Vaak pas na 6 weken, soms langer.) Je krijgt maar één keer kans op goed herstellen, dat moet je echt niet willen verpesten door dan te gaan diëten. Hoe rot het ook is. Je betaald niet voor niets zoveel geld, dan zou je er, mijns inziens, alles aan moeten doen om je herstel zo voorspoedig mogelijk te laten gaan.

 

Goed herstel verder!

 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.