Ga naar inhoud

Suus3 : 8 mei 2019 : Dr. Welters : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik wil me even kort voorstellen! Komende woensdag 8/5 heb ik een borstvergroting gepland staan. 355cc mentor, anatomisch, duel plane. Ik wil dit al heel erg lang maar kijk nu best wel op tegen de operatie ? Ik laat het allemaal maar over me heen komen, ik heb de afspraak bij Velthuis kliniek en vertrouw er maar op dat ze weten wat ze doen ? Dit is een voor en na foto van het consult. Ik ben benieuwd of het een beetje gaat lijken. Wish me luck! ✌?@best_boobie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Suus3 zei:

Hoi hoi

Super!! Ben benieuwd naar je ervaring! :)

Wie is eigenlijk jouw pc? Dan kunnen we dat nog in je topictitel invullen.

In dit topic kun je nu alle updates plaatsen en straks ook je operatieverslag enz :) Zo blijft het overzichtelijk voor ons en voor jezelf, en hebben anderen ook iets aan jouw ervaring.

Alvast heel veel succes gewenst!!

(wil je die foto's in je topic laten staan waar google ze op kan pikken, zoals ik aangaf in de pb die je kreeg bij je aanmelding op het forum, of heb je liever dat ik ze hier weghaal en dat je ze in een prive album plaatst?)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-5-2019 om 08:10, Suus3 zei:

Pc is dr Welters. En ik wil inderdaad liever dat de foto privé staat! 

 

Dankjewel voor je hulp zover!

 

x S

Ik heb de foto weggehaald hier uit je topic. Dan kun je zelf een privé album aanmaken. Hoe dat moet staat in de pb die je kreeg bij registratie :)

 

En zal even de pc in je titel vermelden :35: 

 

Graag gedaan!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.