Ga naar inhoud

Nabloeding en vorm


Aanbevolen berichten

Hallo!

 

ik ben 5 april geholpen aan een borstvergroting. 275 cc per borst. Ik heb de zelfde dag helaas een nabloeding gekregen in mijn rechter borst.

 

nu heb ik uiteindelijk een borstband er bij gekregen omdat mijn prothese door mijn bloeding te hoog zat.

 

nu merk ik dat mijn rechter borst met de dag er anders uitziet,

ik hoop dat dit nog goed ga komen:(

 

kan je borst nog erg van vorm veranderen of moet ik me hier zorgen over maken?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, LauralAngendoen zei:

Hallo!

 

ik ben 5 april geholpen aan een borstvergroting. 275 cc per borst. Ik heb de zelfde dag helaas een nabloeding gekregen in mijn rechter borst.

 

nu heb ik uiteindelijk een borstband er bij gekregen omdat mijn prothese door mijn bloeding te hoog zat.

 

nu merk ik dat mijn rechter borst met de dag er anders uitziet,

ik hoop dat dit nog goed ga komen:(

 

kan je borst nog erg van vorm veranderen of moet ik me hier zorgen over maken?

 

 

Hoi hoi

Ach wat balen dat je een nabloeding gehad hebt!!! Hebben ze je weer geopereerd om de bloeding te stoppen, of is het vanzelf gestopt?
Mag ik trouwens vragen waar en door wie je geopereerd bent? Even voor mijn beeldvorming :) 

Wat betreft de vorm, kan er de eerste 12 weken heel veel veranderen, zeker als de prothese tijdelijk te hoog zit/zat.

De borstband moet je goed dragen, zodat de prothese mooi op zijn plek komt, wanneer het bloed/vocht onderin de borst afgevoerd wordt.. 

Als je wilt dat ik eens met je mee kijk, dan kun je me foto's sturen in een prive-bericht. Een foto recht van voren, en een foto van recht opzij.. Geen bovenkleding aan, ook niet omhoog getrokken, dan kan ik zien hoe hoog die prothese nu precies zit...
Kijk maar, het is geen verplichting, maar als je wilt, kijk ik even met je mee :)
Doe het dus wel in een privebericht!! Daar is je foto verder niet te traceren op het web namelijk :)

 

xx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.