Ga naar inhoud

Dr zaal Velthuis of dr nio parkkliniek


Mali..1989

Aanbevolen berichten

Hey Hey,

 

sinds vandaag officieel lid:) maar gelijk al jullie hulp nodig.

ik ben bezig om een keuze te maken maar kan niet kiezen tussen de dokters/kliniek. Ik heb bij beide al een consult gehad en ze raden me beide rond voor de spier +- 300cc daar ben ik tevreden mee, heb zelf een 75d genoeg maar helaas door afvallen wat leeg aan de bovenkant. Ik wil niet perse grotere borsten maar wel wat voller. Dr nio zie ik veel grote borsten en dr zaal juist heel natuurlijk maar ben bang dat ze dan alsnog snel zullen gaan hangen. Jullie ervaring met 1 van deze dokters in de hoop dat het mij keuze makkelijker kan maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii,

 

Lastig hè als je twijfelt? 

Krijg je bij beide dezelfde merken? Ik weet dat Velthuis Kliniek met Mentor werkt en dat je bij Parkkliniek ook de keuze hebt uit andere merken. Dat zou eventueel doorslag kunnen geven? Heb je je daarin verdiept?

 

Verder is het misschien handig om te kijken naar resultaten van beide artsen. Wat spreekt je dan het meeste aan?

 

Bij wie voel je je het meeste vertrouwd? Waar heb je het beste gevoel bij?

 

Ik ben bij dr. Zaal op consult geweest en bij Nio voor eens second opinion. Het is heel erg persoonlijk voor wie je zou moeten gaan. Mijn voorkeur zou dan Nio zijn omdat hij echt hele mooie borsten maakt en veel kan. Ook werkt hij met Motiva en dat vind ik zelf een heel fijn merk. Maar zoals ik al zei is het echt heel persoonlijk. 

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.